in ,

FERRARI SF90 Spider: Tisoč KONJEV, a brez strehe

Ferrari je med posebnim spletnim dogodkom razkril novi model SF90 Spider, brezstrešno različico modela SF90 Stradale.

Kot ste morda domnevali, tudi SF90 Spider premore enak pogonski sklop kot različica Stradale, kar pomeni, da gre za priključni hibrid sistemske moči (735 kW) 1.000 KM, ki premore tudi za 900 Nm maksimalnega navora.

Gre seveda za kombinacijo prisilno polnjenega V8-motorja, ki priskrbi 780 KM ter treh elektromotorjev, ki skupaj prispevajo dodatnih 220 KM. S tem je SF90 Spider pravzaprav štirikolesno gnan avtomobil, za prenos moči pa skrbi osemstopenjski dvosklopčni samodejni menjalnik.

Pri Ferrariju trdijo, da je SF90 Spider prav tako hiter kot SF90 Stradale, kar pomeni, da mu do stotice zadostujeta dve sekundi in pol, do 200 km/h potrebuje sedem sekund, najvišja hitrost pa je 340 km/h.

V primerjavi s kupejevski različico je Ferrari SF90 Spider težji za 100 kilogramov, kar je predvsem posledica vgradnje dodatnih ojačitev karoserije, Sama streha zavzame 100 litrov prostora v prtljažniku, a je za 40 kilogramov lažja od konvencionalne trde snemljive strehe, saj so zanjo uporabili predvsem aluminij.

Notranjost v primerjavi s SF90 Stradale ni doživela večjih sprememb, so pa pri Ferrariju za 20 mm znižali strop strehe in sredinsko konzolo še dodatno premaknili k vozniku. Nekaj bolj položno je zaradi same zasnove tudi vetrobransko steklo.

Za model SF90 Spider pri Ferrariju ponujajo tudi opcijski paket Assetto Fiorano z blažilniki, ki so namenjeni uporabi na dirkališču, avto je s tem paketom tudi za 21 kilogramov lažji, saj so nekateri deli iz karbonskih vlaken, nataknjene pa ima tudi pnevmatike Michelin Pilot Sport Cup 2. Novi SF90 Spider je z omenjenim paketom na voljo tudi v dvobarvnem lakiranju.

Galerija: Ferrari SF90 Spider

TOTO WOLFF o LEWISU HAMILTONU: Še vedno lačen kot lev

VETTEL priznal, da mu je ECCLESTONE pomagal pri ASTON MARTINU