in

Sezona 2021: PORTIMAO in IMOLA namesto HANOJA in ŠANGHAJA

Prvi del prvenstva Formule 1 sezone 2021 bo dobil drugačno obliko. Brez uvodne dirke v Avstraliji, brez dirke na Kitajskem, zato pa potekajo pogajanja s prireditelji na Portugalskem (Portimao) in v Italiji (Imola).

Ko je nekdanji prvi mož Formule 1 Chase Carey lansko jesen ponosno govoril o programu letošnje sezone, je imel v mislih sledeči potek: Uvodna dirka v Avstraliji, teden dni pozneje dirka v Bahrajnu, 11. aprila bi karavana gostovala na Kitajskem in dva tedna pozneje bi vendarle prišlo do premierne ulične dirke v Vietnamu.

Danes vemo, da od njegovega načrta uvodnega dela sezone ne bo veliko preživelo. Naivno bi bilo verjeti in pričakovati, da bo letošnje prvenstvo Formule 1 zares potekalo na 23 prizoriščih, brez prestavitev in odpovedi. Prva žrtev je bil Vietnam in to zaradi političnega škandala. Proti izvedbi dirk v Melbournu in Šanghaju pa govorijo obsežna določila zdravstvenih organov v boju proti koronavirusu. Obe državi sta za tuje državljane uvedli prepoved vstopa v državo, pri izjemah pa zahtevata po vstopu obvezno 14-dnevno karanteno. Kako zapleten je položaj, se kaže pri tenisu. Udeleženci avstralskega odprtega prvenstva naj bi po poročanju medijev v državo vstopili med 15. in 17. januarjem, s čarterskimi poleti iz več določenih krajev. Potem pa morajo pred turnirjem opraviti 14-dnevno karanteno v ta namen določenih hotelih. In tukaj niso ravno vsi navdušeni. Mnogi hoteli želijo po sodni poti doseči, da ne bodo izbrani za omenjeno karanteno.

Poleg Imole, ki naj bi zavzela mesto Vietnama, bi se lahko letos na koledar vrnil tudi Portimao, kjer bi potekala dirka namesto Kitajske.

In Kitajska? Kdor gre skozi dokumentacijo predpisov in določb vlade in strokovnjakov potovanj, bo imel že čez tri minute glavobole. Da ne omenimo, da morajo vsi, ki želijo vstopiti v to državo obvezno opraviti PCR test. Od septembra je veljavnost tega testa iz petih dni skrajšana na tri dni.  Od šestega novembra pa morajo imeti vsi vstopajoči v državo negativna oba testa – tudi antigenski – in oba sta lahko največ stara 48 ur, potrditi pa ju mora pristojni regionalen urad, kar pomeni dodatno izpolnjevanje drugih obrazcev. Gledano z realnimi očmi je samo vprašanje časa, kdaj bosta dirki za VN Avstralije in VN Kitajske tudi uradno preloženi – če ne morda celo odpovedani.

Vse kaže na to, da Avstralija tudi letos ne bo gostila uvodne dirke, veliko pa govori v prid temu, da bo tako kot lani, tudi letos odpovedana.

In tako naj bi izgledal plan B: Dokler bo situacija s koronavirusom v Evropi in na arabskem polotoku dopuščala, se bodo zimska testiranja  pred začetkom sezone odvijala v istem kraju kot uvodna dirka sezone, torej v tem primeru Bahrajnu. Kajti v tem času bi lahko celotno osebje Formule 1 ostali v varnem mehurčku. Namesto Šanghaja in Vietnama, pa bi se lahko dirkalo na dveh stezah, ki sta že v lanski sezono vskočili za odpovedane dirke in sicer sta to Portimao in Imola. A tudi tukaj moramo počakati, kako se bo razvila situacija s koronavirusom. Jean Todt, predsednik FIA-e, je že sredi decembra napovedal: “Pandemija še zdaleč ni končana, še vedno obstajajo Lockdowni. Cepiva prihajajo, toda vsaj v prvi polovici sezone še ne bo potekalo normalno.

Provizoričen koledar sezone 2021

2.-4. marec: Zimska testiranja v Barceloni

21. marec: VN Avstralije

28. marec: VN Bahrajna

11. april: VN Kitajske

25. april: Prireditelj še ni znan

Alternativa

12.-14. marec: Zimska testiranja v Bahrajnu

28. marec: VN Bahrajna

11. april: VN Portugalske

25. april: VN Emilije Romanje

Nadaljnji načrtovan koledar 2021

9. maj: VN Španije

23. maj: VN Monaka

6. junij: VN Azerbajdžana

13. junij: VN Kanade

27. junij: VN Francije

4. julij: VN Avstrije

18. julij: VN Velike Britanije

1. avgust: VN Madžarske

29. avgust: VN Belgije

5. september: VN Nizozemske

12. september: VN Italije

26. september: VN Rusije

3. oktober: VN Singapurja

10. oktober: VN Japonske

24. oktober: VN ZDA

31. oktober: VN Mehike

14. november: VN Brazilije

28. november: VN Savdske Arabije

5. december: VN Abu Dabija

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

DAKAR 2021, 4. etapa: BARREDA najhitrejši, dvoboj PETERHANSEL – AL-ATTIYAH se nadaljuje

DAVIDE BRIVIO se iz MOTOGP seli v Formulo 1 z ALPINE F1