in

FIA bo pri pregledih STROŽJA: Vsak vikend nekaj dirkalnikov pod DROBNOGLEDOM

V boju proti nelegalnim dirkalnikom je FIA sprejela številne ukrepe za pogostejše preverjanje zakonitosti dirkalnikov Formule 1, s katerimi nastopajo ekipe v letošnjem prvenstvu.

Foto: HB Press

V Bahrajnu so ti ukrepi začeli veljati prvič in če bo odvisno od Nikolasa Tombazisa, vodje tehničnega oddelka FIA-e, bodo ta preverjanja dirkalnikov potekala veliko pogosteje.

Razlog, da smo se odločili za ta postopek, je, da so dirkalniki postali veliko bolj zapleteni in jih je težko popolnoma razstaviti,” je Tombazis priznal v pogovoru za kolege iz Motorsport.com. Novi postopek izbere naključno število dirkalnikov vsak dirkaški konec tedna, katere bo FIA še posebej natančno pregledala. V Bahrajnu so pregledali dirkalnika Sergia Pereza in Yukija Tsunode. Poleg tega so pri devetih dirkalnikih preverjali porabo olja, vzorci olja so bili vzeti tudi od dirkalnikov Maxa Verstappna in Lewisa Hamiltona.

FIA bo letos strožje pregledovala dirkalnike ekip, če so le-ti v skladu s pravili.

To bomo pričeli izvajati na vsaki dirki. Dirkalnik razdelimo na približno dvajset področij,” tako Tombazis. Od teh dvajsetih ključnih področij bo vsak dirkaški konec tedna pregledano le nekaj od teh. “Vsak vikend bomo izbrali dva ali tri področja, ki jih bomo vzelo pod drobnogled.Tombazis sicer priznava, da lahko naključna izbira sproži vroče razprave. “Želimo imeti naključni vidik, da je mogoče dirkalnik kadarkoli preveriti. Teoretično bi lahko bilo, da se isti dirkalnik pregleda tudi petkrat.

Nikolas Tombazis, šef tehničnega oddelka FIA-e, je pojasnil, da so v namen podrobnega preverjanje dirkalnikov naredili načrt dvajsetih ključnih področij.

Vse ekipe bodo vedno sumile svoje največje tekmece. Mislili bodo, da ekipa X ali Y počne takšne in drugačne stvari, prepričan pa sem, da so se v nekaterih primerih stvari zgodile pod našim radarjem,” je še zaključil Tombazis.            

RED BULL ne izključuje, da leta 2022 PEREZA zamenja s TSUNODO

Daniel RICCIARDO o tem, zakaj je zamenjal RENAULT za McLAREN