Leta 2012 se je Formula 1 po štirih letih abstinence znova vrnila v ZDA. Steza Circuit of the Americas je bila takoj veliki uspeh, prvi zmagovalec pa je bil Lewis Hamilton, ki je to vajo ponovil še štirikrat in sicer med letoma 2014 in 2017. Leta 2013 je zmagal Sebastian Vettel z Red Bullom, 2018 pa Kimi Raikkonen s Ferrarijem. Zadnji zmagovalec leta 2019 pa je Valtteri Bottas. Lansko leto je bila dirka zaradi pandemije koronavirusa odpovedana.
V pogledu letošnjega boja za naslov prvaka se zdi, da je spričo dejstva, da je Lewis Hamilton tolikokrat zmagal na tej stezi, tudi favorit za ponovni uspeh. A tako Red Bull (šasija) kot Mercedes (motor) imata v zadnjem času svoje težave, tako da bi znala biti zadeva zelo negotova na obeh straneh. Vsekakor pa smo lahko prepričani, da na ciljni ravnini letošnje sezone v obeh ekipah vlada določena nervoza.
Seveda bo zanimiv tudi boj za tretje mesto konstruktorskega prvenstva med Ferrarijem in McLarnom. Slednji so na zadnji dirki v Turčiji pešali, kljub temu pa ima ekipa iz Wokinga še prednost 7,5 točke. Vendar ta prednost jim vsekakor ne zagotavlja mirnega zaključka sezone.
Urnik VN ZDA
Petek, 22.10.2021
18.30 – 19.30 1. prosti trening
22.00 – 23.00 2. prosti trening
Sobota, 23.10.2021
20.00 – 21.00 3. prosti trening
23.00 – 00.00 Kvalifikacije
Nedelja, 24.10.2021
21.00 – 23.00 Dirka
Vreme VN ZDA
Letos smo priča vročemu dvoboju za naslov prvaka med Vesrappnom in Hamiltonom in vroče bo tudi vreme na naslednji dirki VN ZDA v Austinu. Kajti meteorologi iz Teksasa računajo na vroče in soparno vreme s temperaturami vse do 30 stopinj Celzija.
Iz današnjega vidika bo petek suh, prav tako tudi sobota, toda za nedeljo pa se napovedujejo možne plohe in nevihte. Najvišja verjetnost dežja je tačas pri 30 odstotkih. Ali bo dirka VN ZDA naslednja, ki bi jo lahko začinil dež, pa bo potrebno počakati.
Zmesi gum VN ZDA
Pirelli bo na dirko VN ZDA v Austinu pripeljal srednji nabor svojih produktov. Dirkači bodo lahko izbirali med zmesmi C2 (bela oznaka), ki bo predstavljala trdo zmes, C3 (rumena oznaka), ki bo nosila naziv srednje zmesi, in C4 (rdeča oznaka), ki bo mehka zmes. Potrebno je še dodati, da so prireditelji na stezi dirkališča Circuit of the Americas z delno prenovo poskrbeli za odpravo grbin, ki so bile zelo moteče za dirkače.
Mario Isola, športni šef Pirellija: “Čeprav imajo ekipe z Austinom precej izkušenj, se letos soočajo s stezo, ki se je nekoliko spremenila v primerjavi z letom 2019, ko smo zadnjič dirkali tukaj. Približno 40% steze je bilo prenovljene, vendar zaradi omejitve povezane s Covidom-19, nismo mogli poslati svojega osebja, da bi analizirali novi asfalt, zato so njegove značilnosti veliki vprašaj in šele ko prispemo tja, bomo odkrili končne učinke na gume in zmogljivost dirkalnikov. Kot običajno, smo nabor zmesi gum sprejeli na podlagi pridobljenih podatkov pred dirko, pri čemer je srednji nabor dobro prilagojen okoliščinam. Ker smo sredi napetega boja za naslov prvaka, bodo na zadnjih dirkah sezone šteli vsi elementi strategije – kot smo lahko videli na zadnji dirki v Turčiji.”