Pred vsako dirko Formule 1, se dirkači povzpnejo na posebej prilagojeno prikolico tovornjaka in opravijo krog po stezi, da pozdravijo navijače na tribunah in podajo kakšno izjavo.
Ta parada pa omogoča navijačem, ki so prisotni na dirki, da vidijo dirkače od blizu in izven svojih dirkalnikov, kako pogosto klepetajo med seboj ali pa opravijo intervju. Sedaj pa uradni razpored za VN Miamija v letošnji sezoni kaže, da naj bi pet minut po paradi dirkačev uprizorili tudi parado šefov ekip, ki bo prva te vrste. Odločitev za to parado na dirkališči Miami International Autodrome je bila sprejeta ob nenehni rasti zanimanja za Formulo 1 v ZDA.
V Ameriki je za dvig popularnosti Formule 1 poskrbela tudi dokumentarna serija Netflixa “Drive to Survive”, kjer je letos na sporedu že četrta sezona, ki ljubiteljem športa ponuja vpogled v nenavadni svet Formule 1. Ta oddaja je pripomogla k dvigu profilov šefov ekip, kjer prednjačijo predvsem Toto Wolff, Christian Horner in seveda Günther Steiner.
Po podatkih, ki jih je objavila ameriška televizija CNBC, je uvodna dirka letošnje sezone v Bahrajnu privabila za male ekrane več kot milijon ameriških gledalcev, kar je več kot katera koli dirka Formule 1, ki je bila prikazana na kabelski televiziji v državi od leta 1995.