Sergio Perez je imel možnost voziti dirkalnik Holden Commodore moštva Red Bull Ampol, pri navajanju nanj pa mu je pomagal 19-letni avstralski dirkač Broc Feeney. Po nekaj odpeljanih krogih je Perez razložil razlike med svojim RB18 in veliko težjim Commodorejem: “Največji izziv je zaviranje, saj se moraš zadeve lotiti povsem drugače kot v Formuli 1. Kljub temu je izjemno zabavno, saj lahko uporabljaš veliko več robnika kot pri Formuli 1.”
Na drugi strani boksov se je podobnega izziva lotil Fernando Alonso, ki je preizkusil Mustanga ekipe Tickford Racing. Ekipa v V8 Supercars namreč sodeluje z istima sponzorjema kot Alpine v Formuli 1, in sicer z BP Ultimate in podjetjem Castrol.
“Čuti se, da je težji in mehkejši v ovinkih, moč in predvsem glas osemvaljnika pa sta res nekaj posebnega,” je po preizkusu povedal Alonso, ki ima precej izkušenj z dirkanjem v različnih kategorijah. Na vprašanje, ali bi se kdaj lahko lotil tudi izziva v obliki V8 Supercars v Avstraliji, je Španec odgovoril: “Nikoli ne reci nikoli. Koliko spremljam zadevo, so dirke izjemno zanimive, Bathurst pa je tako ali tako eden svetih dirkaških krajev. V kratkoročnih načrtih ne računam na Avstralijo, a nikoli se ne ve.”