V boju za naslov prvaka je veliko več kot le hiter dirkač. Celotna ekipa mora biti sposobna izdelati konkurenčen dirkalnik in ga razvijati naprej.
Poleg dobrih dirkačev, šefa ekipe in tehničnega direktorja je zato pomemben vsak člen v podjetju oziroma moštvu. Zato ni presenetljivo, da ekipe gledajo svoje tekmece, ali se morda lahko okrepijo tudi tako, da od konkurenta pripeljejo strokovnjaka. Red Bull je na primer iz Mercedesa pripeljal veliko ljudi za svoj projekt motorja, v Brackleyu in Brixworthu pa so se po nakupih podali tudi pri Aston Martinu za potrebe svoje nove tovarne.
Ferrari je bil vedno zanimiv za inženirje, predvsem pa za ponosne Italijane. Zato ni presenetljivo, da se je Romani odločil za prestop iz Mercedesa k Ferrariju. Specialist za aerodinamiko, ki je opravil magisterij iz vesoljske tehnike v Milanu, je to znanje kazal pri Mercedesu, kjer je deloval v oddelku za aerodinamiko, na svoji LinkedIn strani pa je razkril, da bo sedaj taisto počel za Ferrari v Maranellu.