in ,

MH4 GTR II: Manhart je BMW M4 CSL navil na več kot 700 KM

GTR – ta kombinacija črk je obetavna okrajšava za mnoge ljubitelje motošporta in tuninga, saj pomeni Gran Turismo Racing.

Nemški predelovalec avtomobilov Manhart je te tri črke pogosto uporabljal za opis svojih spektakularnih stvaritev. Zadnja v vrsti je MH4 GTR II, kjer so za osnovo uporabili eno vozilo omejenega posebnega modela BMW CSL, ki bodo izdelani le v 1.000 primerkih.

Medtem ko ima običajni M4 Competition – ki bi lahko prav tako služil kot osnova za MH4 GTR II – že 510 KM in 650 Nm navora, je CSL še boljši s tovarniškimi 550 KM. Zahvaljujoč hišni krmilni enoti MHtronic, pri Manhartu potisnejo trilitrski vrstni šestvaljnik S58 z dvojnim turbo polnilnikom do neverjetnih 702 KM in 880 Nm navora. Poleg tega je na voljo še izpušni sistem Manhart iz nerjavečega jekla, ki se konča s štirimi 110 mm premera izpušnimi cevmi, ki so lahko prevlečene s karbonom ali keramiko. Ta se poveže z enoto preko odtočnih cevi  Manhart Race brez katalizatorjev ali odtočnih cevi Manhart Sport s 300-celičnimi katalizatorji GESI.  

Manhart je za svojo kreacijo MH4 GTR II uporabil “običajen” BMW M4 CSL

Vendar sta zaradi nedovoljene cestne uporabe s strani pristojnih organov obe različici namenjeni izključno izvozu na trge, kjer s tem nimajo težav. Prav tako tudi nadomestne cevi Manhart OPF Delete z 200-celičnimi katalizatorji HJS in Manhart OPF/GPF Deleter – obe verziji sta na voljo za zaokrožitev izdelka. Čeprav v prikazanem vozilu ni vgrajen, pa Manhart na zahtevo ponuja posamezne nadgradnje zavornega sistema, ki ustreza povečani zmogljivosti avta.

Z vizualnega vidika je MH4 GTR II, ki temelji na osnovi G82, prav tako značilen po različnih izboljšavah. Začnimo kar pri znižanju vozila, za kar je zaslužna optimizacija podvozja, vključno s po višini nastavljivimi vijačnimi vzmetmi H&R, ki nenazadnje zagotavljajo tudi, da so nova, kovana aluminijasta platišča Forged+1 podjetja Yido Performance popolnoma poravnana pod blatniki. Sprednja kolesa so dimenzij 10×20 palcev s pnevmatikami 275/30, zadnja pa 11×20 palcev s pnevmatikami 295/30. Barva platišč se lahko po želji konfigurira individualno, v tem primeru pa je bila izbrana mat črna barva skupaj z oranžno-rdečo poudarjeno dvojno napero.

Manhart je v tem primeru uporabil veliko karbona in ga všečno opremil z oranžno-rdečo noto.

Na koncu je tukaj še zunanjost, ki prikazuje črno podobo, vključno s tipičnim kompletom dekorjev Manharta, ki so tukaj oranžno-rdeči. Ti barvni okrasni trakovi poudarjajo tudi različne sestavne dele 18-delnega karbonskega kompleta Manhart Carbon. Ta zajema pokrov motorja z odprtinami za dovod zraka GTR, sprednji spojler in stranske zračne ščitnike, stranske lopute blatnikov, stranske pragove, dvodelne zadnje stranske lopute, difuzor, dvodelni dodatek za zadnji prag in tridelni zadnji spojler.

Ker je ta zverina namenjena dirkalnim stezam in ne običajnim cestam, so všečni notranjosti dodali še dirkalne varnostne pasove in varnosti lok.

Notranjost je oplemenitena s talnimi preprogami Manhart in 4-točkovnimi dirkalnimi varnostnimi pasovi Schroth, katerih zadnje pritrdilne točke tvorijo varnostni lok Clubsport. Nenazadnje je MH4 GTR II opremljen s pripadajočo čelado za motošport iz karbona za hitre, zelo hitre dirke.

Manhart M4 GTR II

         

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Ujet novi PEUGEOT 3008 s kamuflažo SERIJSKE karoserije

Porsche 911 PANAMERICANA: Poklon slavni ŠTEVILKI 11 iz leta 1952