Navdušenje pred prevzemom vozila je bilo veliko. “Zdaj nisem le dirkač Ferrarija, sem tudi kupec Ferrarija,” je ponosno razložil Carlos Sainz, dirkač ekipe Formule 1 iz Maranella v videu na svojih kanalih družabnih medijev. Španec si je že leta 2021 izbral športni avtomobil iz palete modelov svojega delodajalca, ki je bil sedaj končno pripravljen za predajo.
Na koncu je njegova izbira padla na Ferrari 812 Competizione. “Ta model sem izbral, ker se oblikovno razlikuje od ostalih Ferrarijev. Še posebej mi je všeč zadek. Zame je to preprosto najlepši avto, kar jih poznam,” je bil nad svojo novo igračko navdušen Sainz. Zmogljiv model 812 Superfast, omejen na 999 primerkov, je že dlje časa razprodan, iz svojega 6,5-litrskega V12 motorja pa iztisne 830 KM. Že pri hladnem zagonu spredaj nameščeni motor zaneti majhen inferno, ki se stopnjuje z vsakim pomikom stopalke za plin v območju do 9.500 vrtljajev na minuto. Konča hitrost pa je 340 km/h.
V oddelku “Ferrari Tailor Made“, kjer se prilagajajo ekskluzivna vozila iz Maranella, je Sainz svojemu dragulju namestil nekaj lastnih posebnosti. Na pragu vrat je mogoče prebrati napis “Smooth Operator“, kar j vzdevek španskega dirkača. V podlogah notranjosti pa je izvezena številka 55, ki jo nosi na svojem delovnem orodju v Formuli 1. Kot se spodobi za dirkača kraljevega razreda motošporta, njegov novi avto stoji na 20-palčnih pnevmatikah Pirellija z belo črto. Nekaj pridiha Formule 1 dajejo v notranjosti tudi dirkaški varnostni pasovi. Pri izbiri barve pa se je Madridčan oddaljil od barve službenega vozila. Namesto tradicionalne rdeče barve svojega dirkalnika v Formuli 1, je njegov cestni Ferrari v mat sivi barvi.

“Rad imam temne barve“, je pojasnil novi lastnik, ko je prvič videl svoje novo vozilo. “Barva je vedno videti drugačna, odvisno od tega, kako svetloba pade na površino avta.” Po slovesnem razkritju je Sainz skorajda spoštljivo pobožal cestnega športnika. “Sploh ne morem verjeti, da je ta avto sedaj moj.” Medtem ko drugo zvezdniki Formule 1 v svojih domačih garažah kopičijo celo zbirko športnih avtomobilov, pa je to za Sainza prva večja avtomobilska naložba. “Že devet let sem v Formuli 1. Do sedaj sem vedno vozil Golfa, ki so mi ga podarili starši, ko sem dopolnil 18 let.“
Število valjev se je v primerjavi z njegovim Golfom potrojilo, število KM pa več kot početverilo. Ogromna je tudi cenovna primerjava med športnima modeloma iz Wolfsburga in Maranella. Izbrani kupec mora Ferrariju za ta model 812 Competizione nakazati skoraj pol milijona evrov. O popustu za zaposlene pri Ferrariju pa vsaj v javnosti ni bilo govora.








