Križanci B-segmenta so trenutno eden najbolj vročih segmentov avtomobilskega trga v Evropi, česar se posebej dobro zavedajo pri Peugeotu. Prav zato so svojemu adutu v tem segmentu, modelu 2008 namenili prenovo, ki bo kompaktnega predstavnika oblikovno postavila ob bok večjemu modelu 508, ki so ga predstavili v začetku letošnjega leta.
Peugeot 2008 je zato s prenovo dobil značilne trojne dnevne luči, pospravljene v zajeten odbijač, z opremo GT pa se križanec lahko pohvali tudi z LED-svetili spredaj. Na zadku prenova prinaša spremenjena svetila, nova pa so tudi platišča, ki v premeru segajo od 16 do 18 palcev. Na voljo je tudi nova barva zunanjosti, poimenovana Selenium Grey, v vsakem primeru pa so v črnino ovita zunanja vzvratna ogledala.
V notranjosti je Peugeot 2008 s prenovo že v osnovi dobil 10-palčni zaslon na dotik, z opremo Allure ali GT pa je digitalna tudi armaturna plošča – pri slednjem tudi s tridimenzionalnim učinkom. Več novosti je pod motornim pokrovom, kjer je model E-2008 dobil več moči in dosega, saj je deležen enake obravnave, kot sta jo dobila E-208 in E-308. To pomeni elektromotor največje moči 115 kW (158 KM), kar je za 15 odstotkov več kot pred prenovo, baterija pa odslej zmore 54 kWh (prej 50 kWh), s čimer se je doseg podaljšal na 406 kilometrov (prej 345 km).
V začetku prihodnjega leta naj bi motorna paleta dobila še enega novega člana, in sicer bencinski agregat s 100 kW (136 KM), ki bo povezan s šeststopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom in elektromotorjem. Po Peugeotovih besedah naj bi prihranil za 15 odstotkov goriva v primerjavi s konvencionalnim bencinskim pogonom in omogočal, da vsaj polovico mestne vožnje opravite na elektriko.
Prenovljeni Peugeot 2008 naj bi skupaj s svojim električnim dvojčkom E-2008 v prodajne salone zavil letos poleti.