in ,

Ujeta naslednja generacija Aston Martina VANTAGE Roadster

Vohunski fotografi so ujeli novi model Aston Martina Vantage kabriolet, kjer se pa kljub kamuflaži zdi, da gre bolj za večjo posodobitev predhodnika kot pa za povsem novi avtomobil.

Zdi se, da se za Aston Martin začenja novo obdobje. Britanski proizvajalec prestižnih in športnih avtomobilov želi do leta 2026 predstaviti kar osem novih modelov, o čemer smo že poročali. Začetek pripada neposrednemu nasledniku modela DB11, toda očitno se nekaj dogaja tudi pri modelu Vantage. Vsaj če pogledamo zadnje vohunske fotografije, ki prvič prikazujejo novi Vantage Roadster.

Toda to vozilo je bolj podobno posodobljenemu predhodniku kot popolnoma novemu modelu. Pri tem prototipu gre za zelo zgodnje testno vozilo, ki ima še vedno veliko delov stare karoserije. Če novi Vantage temelji na svojem predhodniku, to tudi ne bi bilo veliko presenečenje. Kajti tudi prvi prototipi naslednika modela DB11 so videti dokaj znani. Pri Aston Martinu torej ne želijo radikalno spreminjati dizajna svojih vozil. Kljub temu pa lahko iz fotografij razberemo nekaj stvari. Novi odprti Vantage ima širšo masko in povsem nove žaromete, ki segajo precej dlje v pokrov motorja in so videti manj režasti kot pri predhodniku. Prav tako je težko zgrešiti rob sprednjega spojlerja in bolj sredinsko nameščene odprtine za dovod zraka na pokrovu motorja. Zadek pa se zdi, da je ostal nespremenjen.

Prvi izmed napovedanih osmih novosti do leta 2026, je naslednik modela DB11, ki bo uradno predstavljen 24. maja in se bo morebiti imenoval DB12 ali DB GT.

Kar se tiče zunanjosti Aston Martina, nam je le redko treba skrbeti. V notranjosti pa izgleda malo drugače. Kakšna generalna prenova notranjosti novemu Vantageu ne bi škodila. Infotainment sistem, ki temelji na Mercedesovi rešitvi, bi lahko naredil prostor za sodobnejšo rešitev. Toda upajmo, da oblikovalci ne bodo pretiravali s trenutno tako priljubljenim uničevanjem pravih gumbov in stikal. Vantage je tukaj trenutno zelo dobro pozicioniran in mnogi kupci bi pozdravili, če bi tako ostalo. Glede pogona pa: Aston Martin se je že poslovil od V12 motorja. Na žalost je poželjiva formula “majhen avto, velik motor” stvar preteklosti. Pred kratkim je bil v odprtem Vantageu tudi 5,2-litrski V12 motor s 700 KM. V prihodnosti bo moral delo opravljati 4,0-litrski V8 biturbo motor. V F1 Edition ta V8 motor AMG razvije 535 KM in 685 Nm navora.

Če je sprednji del prenovljenega modela Vantage Roadster nekoliko spremenjen, pa to ne moremo reči za zadek, ki je skorajda identičen predhodniku.

Poleg tradicionalnih avtomobilov z motorjem spredaj, proizvajalec športnih avtomobilov s sedežem v Gaydonu dela tudi športniku Valhalla s sredinsko nameščenim motorjem. Poleg tega ni izključen razvoj naslednika modela hiperšportnika Valkyrie. Toda prava revolucija se bo zgodila leta 2025, ko bo Aston Martin – verjetno ste uganili ali vsaj zaslutili – človeštvu ponudil svoj prvi električni avtomobil.                         

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Napovednik Renaulta RAFALE, novega SUV Coupeja

Predstavljamo Lamborghini URUS PERFORMANTE ESSENZA SCV12