Najpozneje od modela W210 je karavan razreda E znan po svoji monumentalni prostornosti. Predvsem na področju prtljažnika. Tudi zadnja generacija se je dobro odrezala s 640 do 1.820 litri prtljažnega prostora. Kako bo pri nasledniku, še ne vemo. Toda vohunske fotografije prototipa kažejo, da se oblika zadka ne bo bistveno spremenila.
Limuzina W214 je bila pravkar predstavljena in je za svoj stil prejela zelo dobre ocene. Kmalu naj bi sledila svetovna premiera karavana. Kako bi lahko izgledal, prikazuje računalniška upodobitev v naši naslovni fotografiji. Tudi tukaj vse kaže na velik prtljažnik. Seveda pa so to trenutno le ugibanja, kajti Mercedes doslej še ni objavil nobenih vrednosti. Vemo pa, da je limuzina z dolžino 4,92 metra dva centimetra krajša od predhodnice. Je pa bistveno širša (+6 cm) in ima 2,2 cm večjo medosno razdaljo. Tako bo na razpolago več prostora tudi v prihajajočem T-modelu. Zagotovo za noge potnikov na zadnjih sedežih in morda tudi v prtljažniku.

V nasprotju od nekaterih pričakovanj, bo novi T-model razreda E ponovno na voljo kot nekoliko težja in višje ležeča terenska različica. Prav tako na razpolago bosa tudi močnejši različici AMG E 53 in AMG E 63. Prvi bi lahko zmanjšali zmogljivost štirivaljnika in uporabili različico motorja iz C 63. Bolj nepregledna je situacija z drugo različico E 63. Ali bo zadržala V8 motor? Verjetno ne. Morda bo na voljo 3,0-litrski šestvaljni motor s turbo polnilcem z več električne podpore. Sicer pa se bodo pogoni iz limuzine razreda E preselili tudi v karavan.
To trenutno pomeni štirivaljni bencinski motor z 204 KM, štirivaljni dizelski motor s 197 KM in dva štirivaljna bencinska priključna hibrida s 312 in 380 KM. Dizel in šibkejši priključni hibrid sta na voljo tudi s štirikolesnim pogonom. Zagotovo bo sledil tudi šestvaljni motor. Limuzina razreda E naj bi na trg prišla jeseni oziroma konec leta. Morda bo takrat zraven tudi karavan. Na predstavitev verjetno ne bo treba dolgo čakati. Različica All-Terrain pa bo sledila v letu 2024.




