Ken Okuyama je uspešen industrijski oblikovalec, ki je med drugim v času svojega delovanja pri Pininfarini delal na Ferrarijih Enzo, 599 GTB in 612 Scaglietti. Danes vodi podjetje Ken Okuyama Cars, ki proizvaja čudovita vozila v majhnih serijah. Na letošnji prireditvi Concorso d’Eleganza Villa d’Este je predstavil novi Kode61 Birdcage.
Njegov novi izdelek Kode61 Birdcage je svoje ime dobil kot aluzija na Maserati Tipo 61, bolj znan kot “ptičja kletka” zaradi svojega cevastega prostornega okvirja, ki tehta le 30 kilogramov. Kenov avto, ki ga je navdihnil zgodovinski model, ima obliko, ki združuje elemente retro in sodobnega stila. Sprednji del se zoži v konico, ozki žarometi pa se zlivajo v boke. Rešetka hladilnika ima asimetrično obliko. Pokrov motorja ima izpostavljene dele v bližini notranjih delov dvignjenih blatnikov. Zdi se, da bi te odprtine lahko omogočile vpogled v spodnje mehanske dele. Stranice imajo ostre gube, blatniki pa tekoče loke. Majhna vrata sicer izgledajo lepo, vendar pa visoki pragovi otežujejo vstop v vozilo. Tudi zadek ima koničasto obliko, ki je podobna sprednjemu delu avta. Na notranji strani vsakega blatnika so škrge, na vrhu zadka pa izstopata dve izpušni cevi.
Notranjost ima osrednjo strukturo, ki ločuje potnika med seboj. Oba sedeža imata ločeni, zaobljeni vetrobranski stekli. Voznik gleda na dva velika analogna instrumenta. Prestavlja se z ročnim menjalnikom s pol izpostavljeno povezavo. Ključ za zagon je v centru sredinske konzole, spodaj pa so stikala. Sovoznik gleda na digitalni zaslon. O pogonu svoje kreacije Kode61 Birdcage pa Okuyama molči. V priloženem video posnetku iz Instagrama lahko slišimo motor z notranjim izgorevanjem. Morda bo Okuyama več o tem povedal v prihodnje. S Kode61 Birdcage je bil na prireditvi Concorso d’Elehanza Villa d’Este v kategoriji konceptnih avtomobilov prvič nominiran japonski proizvajalec karoserij.
Kode61 Birdcage je tačas unikatni primerek. Podjetje Ken Okuyama Cars načrtuje omejeno serijo te različice, ki jo bodo izdelovali na Japonskem. O tem, koliko primerkov namerava izdelati japonski proizvajalec in kolikšna bo cena posameznega avtomobila, tačas še ni znano. Spomnimo, da je Okuyama izdelal tudi avtomobil Kode 0, ki je leta 2017 debitiral na Monterey Car Week. Odlikoval ga je ultra oglati dizajn in 6,5-litrski V12 motor s 690 KM. Vozilo je bilo narejeno le v enem primerku, kupec pa je zanj odštel okrog 1,5 milijona dolarjev.