in , ,

Kombijevski MERCEDES razreda E kot ELEGANTNA alternativa SUV-jem

Podobno kot limuzina bo imel tri zaslone, kamero za selfije ter, jasno, aplikaciji TikTok in Angry Birds.

Vsak kupec ne želi SUV-ja in pri Mercedesu se tega dobro zavedajo. Ne samo, da so najnovejšemu razredu C dodali kombijevsko različico, temveč so tudi razred E z dolgo streho ohranili pri življenju vsaj še eno generacijo. Krožijo namreč govorice, da bo trikraka zvezda po letu 2030 opustila kombije, a tudi če to drži, je še vedno dovolj časa, da se izognete vseprisotnim športnim terenskim vozilom. Da ne pozabimo, CLA Shooting Brake je še vedno na voljo, a ne več dolgo.

Največji od treh Mercedesovih kombijev je še večji od svojega predhodnika in ponuja izjemno prostorno notranjost. Njegova medosna razdalja se je raztegnila za 22 milimetrov na 2961 mm, kar zagotavlja dodaten prostor za noge, medtem ko se je širina povečala za 28 mm na 1880 mm, kar omogoča več prostora za komolce. Dolžina se je povečala za 4 mm na 4949 mm, višina pa za 1 mm na 1469 mm.

Novi kombi razreda E je zelo všečen in ima vse prave razloge, da zmanjša prodajo modela GLE.

Novi kombijevski Mercedesov razred E ni več na voljo z opcijsko tretjo vrsto sedežev, kljub temu pa lahko pogoltne 615 litrov prtljage z uporabo zadnjih sedežev ali 1.830 litrov, če jih zložite. Če se odločite za priključni hibrid, se praktičnost zaradi dodane strojne opreme zmanjša na 460 l ali 1.785 l, če zložite zadnje sedeže, deljene v razmerju 40:20:40. Dostop do prtljažnega prostora omogočajo električno pomična prtljažna vrata, ki so del serijske opreme.

Ne glede na številke je novi kombi razreda E zelo všečen in ima vse prave razloge, da zmanjša prodajo modela GLE. Po pričakovanjih tesno sledi limuzini razreda E W214, ki je bila predstavljena konec aprila, in je videti precej manj kontroverzna kot prihajajoči BMW serije 5 Touring. Karoserija je elegantnejša kot prej, saj se je koeficient zračnega upora zmanjšal z 0,27 na 0,26. Lahko ga dobite s platišči, velikimi do 21 palcev, pri osnovnem modelu pa so nameščena 17-palčna kolesa.

Kombi razreda E, ki je na voljo s serijskim zadnjim zračnim vzmetenjem ali opcijskim dvoosnim vzmetenjem Airmatic, je eleganten in udoben družinski avtomobil z vsemi dobrotami, ki jih poznamo že iz limuzine. Da, lahko ga dobite s tremi zasloni, kamero za selfije in integracijo aplikacije TikTok. Vključena je tudi igra Angry Birds in Zoom za konference z uporabo iste notranje video kamere, nameščene na armaturni plošči.

V Evropi bo Mercedes sprva elegantnega karavana prodajal v različicah E200 in E220d, ki se jima bo pridružil priključni hibrid E300e. Bencinski model uporablja 2,0-litrski motor s turbinskim polnilnikom, ki ima 204 konjskih moči (150 kilovatov) in 320 Nm navora. Štirivaljnik je blagohibridne sorte, kar pomeni, da sodeluje z elektromotorjem, ki zagotavlja dodatnih 23 KM (17 kW) in 205 Nm. Ta kombinacija omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 7,8 sekunde in najvišjo hitrost 231 km/h.

Novi kombijevski Mercedesov razred E ni več na voljo z opcijsko tretjo vrsto sedežev, kljub temu pa lahko pogoltne 615 litrov prtljage z uporabo zadnjih sedežev ali 1.830 litrov, če jih zložite.

Dizelski motor E220d ima 2,0-litrski motor s 197 KM (145 kW) in 440 Nm, ki mu je pridružena enaka 48-voltna napeljava. Sprint do stotice opravi v 7,9 sekunde in doseže največjo hitrost 230 km/h. Če želite več moči, Mercedes obljublja tudi šestvaljni dizelski motor. Vse različice uporabljajo devetstopenjski samodejni menjalnik, ki je bil za ta namen posodobljen in je odslej tudi lažji.

Mercedes-Benz E300e združuje 2,0-litrski bencinski motor s turbopolnilnikom in elektromotor s skupno močjo 312 KM (230 kW). Motor z notranjim izgorevanjem zmore 204 KM (150 kW) in 320 Nm, medtem ko elektromotor proizvede 129 KM (95 kW) in 440 Nm navora. Mercedes napoveduje 6,5-sekundni sprint do 100 km/h, kar pomeni, da je najhitrejši med vsemi tremi modeli, ter največjo hitrost 227 km/h. Zahvaljujoč 25,4-kWh baterijskemu paketu lahko električni doseg po klasifikaciji WLTP preseže 100 kilometrov.

Da, lahko ga dobite s tremi zasloni, kamero za selfije in integracijo aplikacije TikTok.

Nemška znamka napoveduje, da bo naknadno predstavila tudi dizelski hibridni model z vtičnico. Na voljo bodo seveda tudi različice AMG, pri čemer še ni znano, ali se bo vanje vrnil V8-motor. Nedavno poročilo navaja, da bo vrh ponudbe, model E63 reduciran na priključno-hibridni sistem z V6-motorjem, ki pa naj bi zmogel kar 700 KM, a nič še ni uradno. Kombijevski E63 se bo moral soočiti z novo konkurenco, saj se bo poleg Audija RS6 Avant leta 2025 verjetno vrnil tudi BMW M5 Touring.

Ko govorimo o bodočih različicah, je iz vohunskih posnetkov razvidno, da načrtujejo tudi model All-Terrain. Ta se je že pojavil v razkritem dokumentu EPA o avtomobilih za modelno leto 2024. Kombijevski Mercedes razreda E bo v Evropi na prodaj predvidoma to jesen.

Galerija: Mercedes razred E kombi

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

NIO predstavlja elegantno ELEKTRIČNO kombilimuzino ET5 Touring

FIAT Panda 4×40° obeležuje 40 LET svojega obstoja