Porsche 911 Turbo S je hudičevo hiter športni avtomobil za dirkališča, ki pa je lahko udoben tudi na avtocesti. A to ni edini razlog, zakaj ta model vedno izberejo tunerji, ko gre za nore predelave. Želite nov primer? Dvignimo zaveso za Brabus Rocket 900 R.
Brabus je zagotovo eno od podjetij, ki se spoznajo na prilagoditve zmogljivosti. Vendar podjetje iz nemškega Bottropa za svoje tuning projekte ne izbira Porscheja tako pogosto, ko pa ga izbere, so rezultati izjemni. Tega avtomobila ni mogoče zamenjati – zunanjost je opremljena s celotnim kompletom karoserije, ki ga Brabus imenuje Widestar Bodywork. Vsi dodatni deli so izdelani iz ogljikovih vlaken. Komplet vključuje nov spojler spredaj, nove odprtine za zrak v kolesnih lokih in nov difuzor zadaj. Vse komponente so bile optimizirane v vetrovniku, rezultat pa je po Brabusovih besedah aerodinamična učinkovitost na najvišji ravni.

Pravi spektakel, vključno z ognjemetom, pa se odvija pod pokrovom motorja. Brabus v 3,8-litrski boxer motor vgradi dva večja in učinkovitejša turbinska polnilnika, s čimer doseže moč 900 KM. Visoko zmogljiv športni izpušni sistem iz visokokakovostnega Inconela z elektronsko krmiljenimi ventili omogoča lažje dihanje šestvaljnika. Zaradi dodatne moči potrebuje 911 Turbo S za sprint od 0 do 100 kilometrov na uro le 2,5 sekunde. Standardno vozilo za to potrebuje mučno dolgih 2,7 sekunde. Druge nadgradnje vključujejo 21- ali 22-palčna kovana platišča Brabus Monoblock P Platinum Edition s petimi kraki. V notranjosti je večina površin prekrita s črnim usnjem, sedeži pa imajo šest-kotni vzorec. Strop je oblazinjen z usnjem Alcantara.

Mimogrede, Brabus ne navaja cene za vso to norost. Vendar tudi takšen Turbo S ni ravno poceni, saj njegova vstopna cena znaša približno 250.000 evrov. In če ste si ta model lahko privoščili že kot osnovo, vam dodaten šestmestni znesek zagotovo ne bi smel predstavljati težave.






















