Poznavalci znamke VW dobro vedo, da je Jetta v Evropi že dolgo stvar preteklosti, v ZDA pa živi naprej. Tudi precej športna različica GLI z motivom GTI. Ob prihajajoči 40. obletnici kratice je zdaj na voljo poseben model.
Volkswagen Jetta GLI je v ZDA debitiral leta 1984 za kupce, ki so želeli pogonski sklop modela Golf GTI, vendar so namesto kombilimuzine želeli limuzino. Model 2024 GLI 40th Anniversary Edition prihaja v ZDA v omejeni izdaji 1.984 vozil. Cena modela se začne pri 29.235 USD (vključno s 1.150 USD pristojbine za prenos) in bo naprodaj letos poleti. To je preračunano nekaj manj kot 26.400 evrov. Jetta GLI 40th Anniversary Edition bo na voljo v barvah Pure Gray, Pure White in Rising Blue. Vsi so opremljeni s črno obrobo rešetke hladilnika, pokrovov ogledal in majhnega zadnjega spojlerja. Rdeči poudarki so tudi na sprednjem delu in emblemih. Posebni model se vozi na črno pobarvanih 18-palčnih platiščih z 10 kraki. Zavorne čeljusti za njimi so rdeče barve.
Notranjost 40th Anniversary Edition je opremljena s sedeži iz tkanine z asimetričnim reliefom na sredini. Sedeži imajo tudi rdeče obrobe in napis “GLI 40“. Na obeh držalih za skodelico je spredaj logotip GLI, zadaj pa logotip 1984. Na spodnjem delu volana je logotip “40“. Pri različici 40th Anniversary Edition se pogonski sklop v primerjavi z obstoječo različico GLI Autobahn (res se tako imenuje!) ne spreminja. To pomeni, da ima limuzina 2,0-litrski štirivaljni motor s turbopolnilnikom, ki proizvede 231 KM in 350 Nm navora. Opremljen je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in elektronsko zaporo diferenciala. Na voljo je tudi sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko, ki zviša ceno na 30.035 USD.
VW Jetta GLI iz leta 1984 je imel 1,8-litrski štirivaljnik z 90 KM in 136 Nm navora. Po današnjih merilih je to skromno, a za vstopno športno limuzino je bilo precej konkurenčno. Še posebej, ker Jetta takrat ni tehtala veliko. Različica s 16-ventilskim motorjem je v modelnem letu 1988 povečala moč na 125 KM. Tretja generacija Jette v ZDA ni imela modela GLI, vendar je VW to ime obnovil za četrto generacijo. Tako kot izvirnik si je motorje delil z Golfom GTI, vključno z motorjem VR6 in 1,8-litrskim turbobencinskim štirivaljnikom.