Pra-Golf je na trg prišel davnega leta 1974. Prva različica s pogonom na vsa štiri kolesa je bila naprodaj šele leta 1985 v času modela Golf 2, in sicer kot Golf Syncro. Leta 1990 je sledila še bolj avanturistična podeželska izvedenka z dvignjenim vzmetenjem in drugimi robustnimi elementi. Podjetje Steyr-Daimler-Puch v Avstriji je izdelalo le 7.735 vozil. In ta nova posebna izdaja, ki temelji na aktualnem Golfu R, je zdaj namenjena oživitvi duha modela Golf Country.
S predelavo, ki jo je predstavil specialist za terensko vožnjo, podjetje delta4x4, želite iti tja, kamor še ni šel noben Golf R. Z dvižnim kompletom se kompaktni športni avtomobil s pogonom na vsa štiri kolesa dvigne za 80 milimetrov. V kombinaciji s posebnimi 18-palčnimi platišči, ovitimi v terenske pnevmatike. Paket “aftermarket” vključuje tudi strešni prtljažnik za večjo nosilnost in pet dodatnih luči PIAA na pokrovu motorja. Podjetje delta4x4 opozarja, da je povečani Golf R za zdaj le koncept, vendar se razmišlja o omejeni proizvodnji. Če bo zanimanje strank zadostno, je načrtovanih 25 predelav. To ne bo poceni, saj bo paket predelave stal približno 35.000 evrov.

Če bo delta4x4 našla dovolj kupcev za paket, bo trajalo od šest do devet mesecev, preden bo komplet v celoti razvit in pripravljen za predelavo. VW na nekaterih trgih še vedno prodaja dvignjenega Golfa Alltrack, vendar le kot kombilimuzino. S serijskim pogonom na vsa kolesa in plastičnimi oblogami na kolesnih lokih. Malo je verjetno, da bo VW še kdaj predstavil model Golf Country, saj se avtomobilski proizvajalec iz Wolfsburga še bolj osredotoča na zmanjševanje stroškov. Glede na to, se manj razširjeni izdelki, kot je Arteon, ukinjajo brez naslednika, saj želi VW ta sredstva vložiti v bolj priljubljene modele.
Golf se je pridružil najnovejšim projektom podjetja delta4x4, ki temeljijo na VW, vključno z modelom T7 Multivan, ki je že prešel iz faze zasnove. Tudi Amarok je že v ponudbi predelovalca.







