Na letošnjem severnoameriškem mednarodnem avtomobilskem salonu v Detroitu je bil predstavljen osveženi Cadillac CT5 za modelno leto 2025. Prenovljena limuzina bo na severnoameriškem trgu predstavljena spomladi 2024. Cene še niso znane, znamka pa za zdaj navaja le podrobnosti o standardnem modelu. Informacije o prenovljenem CT5-V in novem CT5-V Blackwing bodo sledile pozneje.
Tako je CT5 doživel subtilno prenovo. Sprednji del ima zato večjo rešetko hladilnika in sijajno črn mrežast vzorec na sredini. Na robovih odprtine so kromirani poudarki. Na zunanjih vogalih so novi, zloženi, pravokotni žarometi. Posodobitev svetilk zahteva preoblikovanje pozicijskih luči, vključno z dodatkom vodoravnega dela. Manjše spremembe na spodnji maski dajejo nosu tudi bolj oglat videz. Model v liniji opreme “Sport” ima zatemnjeno masko hladilnika brez kromiranih poudarkov. Poleg tega Cadillac vgradi drugačno spodnjo masko z mrežo, ki se ujema z zgornjo odprtino. Okenski okvirji prav tako ne vsebujejo kroma in so v črni barvi. Mimogrede, nobena od obeh različic ni dobila novega dizajna zadka. Vendar pa proizvajalec kot plačljivo opcijo ponuja novi barvi “Deep Space Metallic” in “Typhoon Metallic“.

Cadillac prenovi tudi notranjost modela CT5 in vanj serijsko vgradi ukrivljen zaslon LED z diagonalo 33 palcev. Ta združuje funkcije instrumentov in informacijsko-zabavnega sistema ter naj bi imel izjemno visoko ločljivost. V vozilo je vgrajen tudi Google, ki vključuje storitve Google Assistant, Google Maps in Google Play. Sistem podpira tudi Apple CarPlay in Android Auto. Hotspot Wi-Fi 5G je opcijska nadgradnja. Razporeditev zaslona je prilagodljiva, tako da lahko spremenite razporeditev aplikacij in ikon. Tudi informacije na armaturni plošči lahko prilagodite svojim željam. Izbirnik vozniških načinov ponuja načine “Tour“, “Sport“, “Snow/Ice” in način “MyMode“, ki ga je mogoče prilagoditi. Ta omogoča spreminjanje elementov, kot so obnašanje volana, zvok motorja in zavorni občutek. CT5 je opremljen tudi z nekaterimi novimi varnostnimi tehnologijami, opcijsko pa je na voljo tudi sistem Super Cruise. Vgrajena je pomoč pri krmiljenju v mrtvem kotu in samodejno zaviranje v sili v križiščih, pa tudi prepoznavanje prometnih znakov in inteligentna pomoč pri hitrosti.

Pogonski sklop se ni spremenil. Standardni 2,0-litrski štirivaljnik s turbinskim polnilnikom proizvede 241 KM in 350 Nm navora. Nadgradite ga lahko tudi s 3,0-litrskim motorjem V6 z biturbo polnjenjem, 340 KM in 542 Nm. Oba motorja sta povezana z deset-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Osnovna konfiguracija je pogon na zadnji kolesi, pogon na vsa kolesa je opcija. Ali bo 6,2-litrski V8 dobil še eno priložnost v prihodnjem modelu CT5-V Blackwing, še ni znano. Vendar se njegova uporaba šteje za verjetno.


