in ,

CONTINENTAL razvija pogon KOLESNEGA PESTA z vgrajeno zavoro

Partner za sodelovanje s proizvajalcem Continental je zagonsko podjetje DeepDrive iz Münchna.

Continental skupaj z münchenskim strokovnjakom za električni pogon DeepDrive razvija pogon na kolesno pesto z vgrajeno zavoro. Sodelovanje je strateško zasnovano; pogon na pesto kolesa naj bi bil le prvi mejnik.

DeepDrive je strokovnjak za motorje za kolesna pesta in električne centralne pogone, je navedeno na spletni strani podjetja. Podjetje je bilo ustanovljeno pred približno desetimi leti kot del Tehnične univerze München – nastalo je iz študentske motoristične ekipe TU fast. V tem času je münchenska ekipa pridobila dolgoletne izkušnje s proizvodnjo velikih avtomobilov, hvali Continental svojega partnerja. Continental prispeva svoje strokovno znanje na področju zavornih sistemov in industrializacije novih tehnologij.

Matthias Matic iz Continentala (v sredini) skupaj s šefoma podjetja DeepDrive Stefanom Enderjem (levo) in Felixom Pörnbacherjem (desno).

Elektromotorji, ki jih je razvil DeepDrive, omogočajo daljši doseg električnih vozil,” pravi Matthias Matic, vodja poslovne enote Safety and Motion pri družbi Continental. “So lažji, stroškovno učinkovitejši in varčujejo z viri.” Kombinacija z zavorno tehnologijo Continentala v kompaktno enoto je “odločilen prispevek” k uspehu elektromobilnosti. “Prepričani smo, da bomo z razvojem našega motorja z dvojnim rotorjem revolucionarno spremenili elektrifikacijo vozil,” dodaja Felix Pörnbacher, soustanovitelj podjetja DeepDrive. Strateško partnerstvo z družbo Continental omogoča “združitev pogona s potrebno zavorno tehnologijo, da bi ustvarili inovativno električno komponento, ki je bistvena za mobilnost prihodnosti. Naraščajoče povpraševanje po takšni tehnologiji kaže, da je to prava pot.

Električni motor pesta kolesa omogoča, da bodo v prihodnosti vse funkcije podvozja, vključno s pogonom, nameščene neposredno na kolesu, piše Continental. To naj bi omogočalo velike dosege, majhen potreben prostor za vgradnjo in visoko stopnjo modularnosti. Pri tem je pomembno optimalno usklajevanje zavore in pogona. Tako je rezultat združitve obeh elementov v eni enoti “še posebej visoka učinkovitost pri vožnji in zaviranju“. Poleg tega integracija zmanjšuje zapletenost, kar naj bi poenostavilo proizvodne postopke. Podjetje DeepDrive je razvilo in patentiralo tako imenovani dvorotorski motor z radialnim tokom, ki ga je mogoče vgraditi v serijska vozila kot osrednji pogon in tudi kot pogon pesta kolesa. Continental prispeva zavorne komponente in želi zagotoviti, da bo kombinacija kmalu zapeljala na ceste.

V prvem koraku bo v pogonsko enoto vgrajena hidravlična zavora. Dolgoročno bodo vgrajeni suhi zavorni sistemi brez hidravličnih komponent. Razmišlja se tudi o vključitvi dodatnih sestavnih delov, kot so sistemi zračnega vzmetenja Continental. Tako bi nastal tako imenovani vogalni modul, ki v eni enoti združuje motor, zavore in vzmetenje koles. Takšne module na primer uporablja tudi izraelsko Start-up podjetje Ree. Sodelovanje se je začelo na pobudo Continentalove enote za podjetniška tveganja (co-pace), ki je kot vlagatelj sodelovala pri financiranju podjetja DeepDrive. Na spletni strani DeepDrive je kot drugi vlagatelj naveden BMW i Ventures.  

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Nova 12,3-palčna DIGITALNA instrumentna plošča za LEXUSA LS

GM se vrača v Evropo: CADILLAC LYRIQ lahko zdaj naročite v ŠVICI