in , ,

Prenova PEUGEOTA E-Traveller, ki ima tudi novi KOKPIT

Prenova je opravljena le na zunanjosti in notranjosti vozila, pri pogonih in baterijah pa ostaja enako kot pri aktualnem modelu.

Peugeot trenutno preureja svoje električne avtomobile iz malega v veliki E. To zdaj velja tudi za velik kombi znamke. V prihodnje se ne bo več imenoval e-Traveller, temveč E-Traveller. Peugeot mu je dal tudi nov videz in nov kokpit s prestavnimi lopaticami za prilagajanje rekuperacije. Zdaj so na voljo tri stopnje. Prej ste lahko na prestavni ročici izbrali le D ali B (za močno rekuperacijo).

S prenovo je E-Traveller dobil podobne vizualne spremembe kot manjši Peugeot E-Rifter. Te vključujejo spremenjeno rešetko z novim logotipom znamke na sredini, nove žaromete LED z integriranimi trikrakimi dnevnimi lučmi in spremenjen odbijač. Vozilo bo imelo tudi nov kokpit, čeprav (tako kot pri modelu E-Rifter) še ni fotografij. Peugeot obljublja serijski 10-palčni instrumentni zaslon, 10-palčni zaslon na dotik in nov volan, ki ga je mogoče na zahtevo ogrevati. Avtomobil ima tudi sistem glasovnega upravljanja “OK Peugeot“, več predalov za shranjevanje in finejše materiale.

Aktualni in prenovljeni E-Traveller

Tako kot pri aktualnem modelu bo za pogon skrbel motor z močjo 100 kW, ki pa bo po navedbah v sporočilu za javnost “nov” in “učinkovitejši“. Več podrobnosti Peugeot ne razkriva; morda gre le za podrobne spremembe. V vsakem primeru avtomobil ne bo preurejen v nov motor z močjo 115 kW. Tudi trije načini vožnje bodo spremenili le svoja imena. Zdaj se imenujejo Eco, Power in Normal. Tako kot pri modelu E-Rifter pa so tudi zdaj na volanu lopatice za prestavljanje, s katerimi lahko nastavite tri stopnje rekuperacije. Tako kot doslej lahko izbirate med dvema baterijama: različica s 50 kWh lahko prevozi do 224 kilometrov, različica s 75 kWh pa do 350 kilometrov. V sporočilu za javnost je navedeno, da je enofazno polnjenje standardno, trifazni polnilnik na vozilu pa je na voljo le kot dodatna oprema. Druga možnost je polnjenje z enosmernim tokom moči 100 kW. To pomeni, da polnjenje od 0 do 80 % traja 30 minut za majhno baterijo in 45 minut za veliko baterijo.

Poleg nekoliko bolj klasičnega modela E-Traveller bo na voljo tudi kombilimuzina E-Expert, ki je prav tako zastekljena, vendar bolj uporabno usmerjena. Peugeot E-Traveller je tako kot doslej na voljo v dveh dolžinah: Standardni (4,98 m) in dolgi (5,33 m). Odvisno od različice ima avtomobil od pet do devet sedežev. V vrhunski različici je zadaj mogoče urediti salon, v katerem lahko štirje potniki sedijo v parih drug nasproti drugega. Na voljo so tudi samodejna klimatska naprava in druga klimatska naprava zadaj, dvodelna steklena streha z roletami in še veliko več. Zaradi sistema za nadzor spusta po klancu in sistema “Grip Control” s programi za vožnjo po pesku, blatu in snegu, je kombi primeren tudi za dejavnosti na prostem. Odvisno od konfiguracije sedežev in različice karoserije je lahko prostor za shranjevanje do 4900 litrov.

V vrhunski različici je v notranjost mogoče urediti tudi salon za udobno potovanje.

Cene novega modela E-Traveller še niso bile objavljene in vozila še ni mogoče naročiti. Trenutni cenik še vedno kaže staro podobo in se začne pri 54.890 evrih za različico s standardno dolžino, 50 kWh in opremo Active. Nadgradnja na večjo baterijo stane 6.000 evrov.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

LUCID GRAVITY: Velik električni SUV z dosegom več kot 700 km

Prenovljeni SUBARU Forester se zdi kot KRIŽANEC med RAV4 in EXPLORERJEM