in ,

Munro MK_1 Mountain RESCUE EDITION – Električni terenec za GORSKE REŠEVALCE in GASILCE

Posebno različica vozila za gorske reševalce nudi prostor za tri osebe in nosila, na katerih lahko prevažajo poškodovanca.

Munro Vehicles, škotski specialist za ekstremna terenska električna vozila, predstavlja posebno izdajo tovornjaka MK_1 za gorsko reševanje. Terensko vozilo z oznako MK_1 Truck Mountain Rescue Edition ima modro osvetlitev zadnjega dela; v predalu za shranjevanje je prostor za nosila in komplet za nujne primere.

Vključno z voznikovim sedežem so na voljo trije sedeži. Koristna obremenitev znaša 1.050 kg, največja vlečna zmogljivost pa 3,5 tone. Gorska reševalna različica je bila razvita po obsežnih razpravah s škotskimi, angleškimi in valižanskimi gorskimi reševalnimi ekipami ter posvetovanjih z več regionalnimi gasilskimi službami. Tako kot pri običajni različici tovornjaka Munro MK_1 je na voljo različica z 220 kW pogonske moči ter 600 oziroma 700 Nm navora. Seveda imata obe različici pogon na vsa kolesa. Tako kot pri motorju z notranjim izgorevanjem pa tudi tu moč prihaja iz enega samega motorja, ki jo prenaša na osrednji menjalnik. To je stroj z aksialnim tokom, ki je nameščen med prednjima sedežema pred pregrado.

Zadaj so v vozilu nameščena tudi nosila za prevoz poškodovancev…

Baterija v osnovni različici, imenovani Utility, je 57 kWh; doseg je tako omejen na 227 km. Druga različica, imenovana Range, prav tako ponuja 220 kW, vendar ima 76 kWh baterijo za 275 km. Najvišja različica, Performance, ponuja 280 kW in ima veliko baterijo. Z veliko baterijo boste lahko na terenu vozili 16 ur. Velika baterija se polni z enosmernim tokom do 94 kW, mala pa z do 70 kW. Tako naj bi se obe bateriji v 36 minutah napolnili s 15 na 80 odstotkov. Munro MK_1 je zasnovan za življenjsko dobo 50 let. Tako kot večina pravih terenskih vozil temelji konstrukcija na lestvičnem okvirju. Serijsko je na voljo redukcija za terensko vožnjo, kot dodatna oprema pa so na voljo blokade za sprednjo in zadnjo os. Svetla višina znaša 48 cm, globina brodenja pa 80 cm. Navdušujoča sta tudi kota nagiba 84 in 51 stopinj.

Vozilo ni namenjeno le gorskim reševalcem, temveč tudi gasilcem…

Za primerjavo: Mercedes razreda G ima največjo oddaljenost od tal 24,1 cm, globina brodenja je 70 cm, koti nagiba pa so 29,9 stopinj zadaj in 30,9 stopinj spredaj. Cene tega vozila MK_1 se začnejo pri 67.364 evrih; Munro namerava izdelati tudi različico pick-up. Podjetje načrtuje, da bo do leta 2023 izdelalo skupaj 50 enot (truck in pick-up skupaj). Leta 2027 želijo povečati dobavo na 2.500 enot na leto. Nekaj od teh bi jih lahko namenili tudi gorskim reševalnim službam v različnih državah in gasilskim enotam.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prenovljeni OPEL Combo bo na voljo z ELEKTRIČNIMI, BENCINSKIMI in DIZELSKIMI motorji

TATA želi uporabiti platformo EMA družbe JAGUAR LAND ROVER