Danes je Citroën znan po svoji sveži in nevsiljivi zasnovi. Ta trenutni slog je nastal s predstavitvijo modela C4 Cactus leta 2014, ki je postavil nenavadne trende. Vendar je francosko podjetje že sedem let prej s prototipom modela C-Cactus predvidelo številne oblikovne elemente.
Vendar se tega kompaktnega avtomobila ne smemo spominjati le zaradi njegove zasnove, temveč tudi zato, ker je bil razvit v času, ko so preizkušali hibridne pogone z dizelskimi motorji. In ta prototip je v kombiniranem ciklu porabil le 3,4 litra na 100 km. Pogonski sklop sta sestavljala štirivaljni motor 1,4 HDi s 68 KM in električni agregat s 30 KM, ki sta sodelovala s petstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Zmanjšanje proizvodnih stroškov
C-Cactus je bil dolg 4,2 metra, širok 1,8 metra in visok 1,5 metra. Predvsem pa je imel dolgo medosno razdaljo 2,8 metra. Zadnji sedež, ki je nameščen na tirnici, je bilo mogoče potisniti proti sprednjim sedežem in tako še povečati prostornino prtljažnika (med 500 in 1.100 litri). Študija tehta le 1.306 kilogramov. Nizka vrednost je bila dosežena z novo metodo, ki jo je znamka uporabila v prizadevanjih za zmanjšanje teže in proizvodnih stroškov.
Poenostavitev delov in mehanizmov, združevanje več funkcij v en sam del in odstranjevanje vsega, kar ni bistveno za varnost ali udobje. Na primer, vrata, ki so po Citroënovih besedah v avtomobilu lahko sestavljena iz dvanajstih delov, so bila v prototipu sestavljena le iz dveh. Standardnega predala za rokavice ni več, nadomestil ga je žep, ki je pritrjen na desni strani armaturne plošče.

Uporaba recikliranih materialov
V zadnjem času veliko beremo o recikliranih materialih v avtomobilih. Citroën C-Cactus je bil na tem področju pred svojim časom, saj je uporabljal reciklirano usnje, pluto ali volno brez kemičnih dodatkov. Poleg tega je bila hitrost avtomobila namerno omejena na 150 km/h, da bi okrepili varstvo okolja. Kot zanimivost je model vseboval predvajalnik MP3 v samem ključu, potniška kabina pa je bila sestavljena iz nekaj več kot 200 delov.







