in ,

Vrarva IO je Suzuki Hustler z vojaško navdahnjeno preobleko

Če bi Jeep kdaj razmišljal o rebadgingu japonskega kei avtomobila, bi bil ta močno spremenjeni Hustler zagotovo odličen kandidat za to.

Suzuki Hustler je očarljiv kei avtomobil, vendar njegova nenavadna zasnova in proporci navdihujejo predelovalce, da ga uporabijo kot osnovo za robustne predelave. Kmalu po tem, ko je Damd Hustlerja spremenil v majhnega posnemovalca Jeepa, je predelovalsko podjetje Vrarva predstavilo svojo različico, ki je videti kot mestno vozilo za specialne enote.

Vrarva IO je tretji model japonskega tunerja, ki je sledil modelu Mars na osnovi RAV4 in modelu Orcus na osnovi modela Delica D:5. Poleg tega, da se je tuner znebil Suzukijevih emblemov, je dodal 9-delni bodykit, ki Hustlerja spremeni v žilavo malo pošast, ne da bi spremenil njegove glavne vizualne značilnosti. Spredaj najdemo masko Vrarva, rahlo preoblikovan odbijač in po meri izdelano masko hladilnika s kotnimi izboklinami nad okroglimi žarometi. Zadnji del je podobno obdelan s plastičnimi dodatki na prtljažnih vratih in odbijaču.

Suzuki Hustler je že tovarniško opremljen z obilico nebarvanih plastičnih oblog v slogu crossoverjev, vendar so v podjetju Vrarva dodali še večji odmerek teh oblikovnih elementov. To je še bolj očitno od strani zaradi debelih razširitev blatnikov in zaščitnega traku na vratih. Še pomembneje je, da so nova 15-palčna platišča obuta v pnevmatike Toyo Open Country, ki zagotavljajo boljši oprijem na spolzkih površinah. Držo SUV-ja še dodatno izboljša dvignjeno vzmetenje. Kar zadeva notranjost, podjetje ponuja možnost preluknjanih sedežev za bolj vrhunski občutek.

Vrarva IO temelji na Suzuki Hustler Hybrid G 2WD druge generacije. Mehanskih nadgradenj ni, saj serijski trivaljni motor s prostornino 658 cm3 in turbopolnilnikom proizvede 47 kW (64 KM), blagi hibridni sistem pa prispeva še 2 KM. Moč se na sprednja kolesa prenaša prek samodejnega CVT-menjalnika, čeprav je Hustler na voljo tudi v izvedbi s štirikolesnim pogonom, ki se zdi bolj primerna za predelavo.

Cena celotnega vozila Vrarva IO je 2.490.000 jenov (17.362 USD). Po drugi strani pa je cena predelave, vključno z davkom in delom, kar 1.356.300 ¥ (14.007 USD), če želite nadgraditi obstoječi Suzuki Hustler. Na žalost je Hustler, tako kot večina kei avtomobilov, omejen na japonski trg.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Študija aerodinamike Cheryja z rekordno vrednostjo cW

Pozabljene študije: Suzuki LC Concept iz leta 2005