Naslednja generacija modela Dacia Duster bo predvidoma predstavljena maja 2024. Kljub temu pa tudi kmalu star Duster na terenu ni nič slabšega. Preoblikovanje, ki ga je opravilo podjetje CP Performance, zdaj zagotavlja še več terenskih zmogljivosti.
Podjetje Carpoint, specializirano za uvoz, prodajo in prilagajanje vozil Dacia, je pred nekaj meseci zaslovelo s spektakularnim projektnim vozilom: pod okriljem lastnega oddelka za tuning CP Performance so strokovnjaki znamke Dacia na kolesa postavili Duster, ki so ga ljubkovalno poimenovali “Monster” glede na njegovo oblikovno folijo, z velikim znižanjem, dinamičnimi oblikovnimi deli in barvito notranjostjo. Podjetje CP Performance zdaj sledi na nič manj spektakularen način: Z “Offroad Edition“, ki je bila predstavljena na avtomobilskem salonu v Essnu decembra lani, so fantje in dekleta iz Neukirchna-Vluyna proračunski SUV spremenili v robustno ekspedicijsko vozilo, ki se ne ustraši zahtevnih terenskih nalog.
Pri tem je bil osnova trenutni vrhunski model 1.3 TCe 150 4×4 s 150-konjskim turbo motorjem in štirikolesnim pogonom. CP Performance ga je opremil z vzmetenjem H&R/Koni, ki poveča oddaljenost od tal za približno 40 milimetrov. V kombinaciji z zaščitno ploščo iz nerjavnega jekla se Duster Offroad Edition zdaj veliko bolj samozavestno premika po terenu in ga ne zmotijo niti precejšnji ovinki. Terenske pnevmatike Insa Turbo Dakar z grobim profilom in dimenzijami 235/65R16, nameščene na jeklena platišča Dotz, zagotavljajo veliko oprijema na razgibanem terenu in “izjemno moški videz“. Slednje so prvotno črne, vendar jih je CP Performance prilagodil z rdečimi ležišči in rdečim sredinskim pokrovčkom, tako da zdaj povzemajo barvno shemo zapletenega digitalnega tiska oblikovne folije v rdeči/beli/srebrni barvi na matirani črni podlagi.
Odbijači, pragovi in kolesne obrobe so bili lakirani z enako matirano barvo Raptor, ki je odporna na praske. Ko govorimo o kolesnih podbojih: CP Performance jih je prilagodljivo razširil, kar po eni strani pokriva kolesa, po drugi strani pa zagotavlja širši videz ramen. Podjetje CP Performance je nad strešne nosilce vozila Duster namestilo masiven strešni prtljažnik, ki nosi različno “opremo za odpravo” in široko delovno luč LED. Tudi črni smerniki in luči za meglo pri različici Offroad Edition so bili nadgrajeni s tehnologijo LED. Tudi prečkanje vode ne bi smelo predstavljati težav zaradi sesalnega šnorklja, če pa voznik na terenu preveč divja, se Duster Offroad Edition preprosto izvleče iz blata z zmogljivim kabelskim vitlom. Za terenska vozila so značilne tudi palice spredaj in zadaj ter robustne pohodne deske, ki omogočajo tudi lažje vstopanje v kabino. Tam lahko potniki pričakujejo potniški prostor, ki je vse prej kot standarden.
CP Performance je namesto tovarniške notranjosti Dacia izdelal barvito notranjost iz usnja in alkantare, ki je še posebej privlačna z izrazitimi rdečimi poudarki na sedežih, zadnji klopi, vratnih in stranskih ploščah, prestavni ročici in torbici za ročno zavoro ter volanu. Logotip Dacia na odbijaču in okvirji za prezračevanje na armaturni plošči so oviti v enako barvo. Zanimivo: talne preproge in dno prtljažnika so izdelani iz valovitega nerjavečega jekla. Vrhunec potniške kabine Dusterja v pravem pomenu besede: bleščeče zvezdnato nebo, sestavljeno iz neštetih diod LED. Vsi deli predelave so na voljo pri podjetju CP Performance.