Mercedes je predstavil prvo zmogljivostno različico razreda E W214, ki so jo razvili pri AMG-ju. E53 Hybrid 4Matic+ je na voljo kot limuzina in kombi z agresivnejšim videzom, ostrejšo nastavitvijo podvozja in močjo do 450 kW (612 KM), po želji s priključnim hibridnim pogonskim sklopom.
Čeprav je E53 še vedno umeščen pod prihajajočim zmogljivim paradnim konjem E63, predstavlja velik korak naprej v primerjavi s predhodnikom, kar zadeva moč in zmogljivost.
Priključni hibridni sistem sestavljata 3,0-litrski šestvaljni motor s 330 kW (449 KM) in elektromotor s 120 kW (163 KM), ki je povezan z menjalnikom AMG Speedshift TCT 9G. Skupna moč znaša 430 kW (585 KM) in 750 Nm navora, ki se prek variabilnega sistema 4Matic+ prenaša na vsa štiri kolesa. Z opcijskim paketom AMG Dynamic Plus pa se ob vklopu načina Race Start v sistemu za nadzor zagona sproži impresivnejša moč 450 kW (612 KM).
Tako limuzina pospeši od 0 do 100 km/h v 3,8 sekunde (3,9 sekunde za različico kombi), kar je 0,7 sekunde hitreje kot stari model E53 (W213) in 0,6 sekunde počasneje kot model E63 S z motorjem V8. Z opcijskim paketom AMG Driver’s Package je najvišja hitrost elektronsko omejena na 280 km/h za limuzino in 275 km/h za različico kombi.
Ker je E53 zasnovan kot PHEV, ga je mogoče voziti izključno na električno energijo, čeprav je zaradi tega največja hitrost omejena na 140 km/h. Baterijski sklop ima uporabno zmogljivost 21,22 kWh in v ciklu WLTP omogoča doseg brez emisij med 90-101 km.
Predvidljivo je E53 Hybrid 4Matic+ opremljen z vsemi dobrotami, povezanimi z AMG, vključno s togim podvozjem, športno nastavitvijo vzmetenja s prilagodljivim in nastavljivim blaženjem, visokozmogljivim zavornim sistemom z večjimi zavorami in standardnim krmiljenjem zadnje osi.