in ,

Trumpovo prvo opozorilo: 100-odstotna carina na kitajske avtomobile, izdelane v Mehiki

Trump se je na Bidnovo obljubo, da bo Američane zaščitil pred “vohunskimi” kitajskimi vozili, odzval z grožnjo 100-odstotne carine za vozila, ki prihajajo iz Mehike.

Nekdanji predsednik in kandidat za predsednika ZDA na letošnjih volitvah, Donald Trump, je zagrozil kitajskim avtomobilskim proizvajalcem in jih posvaril pred še višjimi carinami, če bodo ustanovili tovarne v Mehiki, da bi se izognili obstoječim carinam. Te pripombe je izrekel na dogodku v Ohiu.

Trump je v času svojega predsedovanja uvedel 25-odstotno carino na avtomobile kitajske proizvodnje. Pred kratkim se je zavezal, da bo zvišal tarife na 50 odstotkov za vozila, izdelana v Mehiki v tovarnah v kitajski lasti. Sedaj je nekdanji predsednik še zaostril retoriko in zagrozil, da bo uvedel 100-odstotno carino na kitajska vozila, ki v Združene države Amerike vstopajo prek južne sosede.

“Če me poslušate, predsednik Xi [Jinping] – s katerim sva prijatelja – vendar razume, kako ravnam. Tiste velike monstrske tovarne avtomobilov, ki jih zdaj gradite v Mehiki … ne boste zaposlovali Američanov in nam ne boste prodajali avtomobilov, ne,” je po poročanju NBC dejal Trump. “Uvedli bomo 100-odstotno carino na vsak avtomobil, ki bo prišel čez mejo, in če bom izvoljen, teh avtomobilov ne boste mogli prodajati.”

Trump je to trditev izrekel prejšnji torek na dogodku, namenjenem zbiranju podpore za republikanskega senatnega kandidata Bernieja Morena, ki ga je sam podprl. Nekdanji predsednik je posvaril, da bo, če ne bo ponovno izvoljen, to pomenilo katastrofo za državo in njen avtomobilski sektor, ter to opisal kot potencialno “krvavo vojno”.

Izjave predsedniškega kandidata so sledile napovedi Bidnove administracije, da je ministra za trgovino zadolžila, da razišče tveganje, ki ga kitajska vozila predstavljajo za zasebnost ameriških voznikov, in ukrepe, ki jih lahko sprejme za zaščito državljanov pred njim. Bela hiša naj bi preučila tudi možnost razširitve carin, da bi preprečila prihod kitajskih vozil v državo prek Mehike.

V ta namen bi verjetno razširila carine, ki so bile prvič uvedene pod Trumpovo administracijo. 25-odstotna tarifa je pomemben razlog, da kitajski avtomobilski proizvajalci v tej državi niso zares prisotni, tako kot so v Evropi in na drugih trgih.

Vendar strokovnjaki menijo, da tarifa kitajskim avtomobilskim proizvajalcem morda dolgo ne bo preprečevala, da ne bi razmislili o omenjenem tržišču. Medtem ko tovarne v Mehiki predstavljajo potencialno rešitev za industrijo, je gospodarski upad na Kitajskem spodbudil proizvajalce avtomobilov, da raziskujejo nove trge, da bi ohranili svoj prodajni zagon.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Airbus eVTOL je štirisedežni leteči električni taksi z dosegom 80 kilometrov

Niova blagovna znamka Onvo bo predstavljala protiutež Tesli