Hyundai Tucson: Nove informacije in slike XXL prenove

Ko je Hyundai septembra 2020 predstavil četrto generacijo modela Tucson, je povzročil precej razburjenja. Predvsem zaradi videza kompaktnega SUV-ja. Nenavaden, drzen, nekonvencionalen, razpršen? Kakorkoli ga imenujete – uspeh dokazuje, da so imeli oblikovalci popolnoma prav. V dosedanjih treh letih in pol proizvodnje je bilo izdelanih približno 750.000 primerkov.

Nemčija je poleg Španije in Združenega kraljestva eden najpomembnejših evropskih trgov za ta model. Leta 2023 je bilo v Evropi prodanih več kot 158.000 enot modela Tucson. Ker je Hyundai očitno zainteresiran, da tako tudi ostane, je zdaj na voljo nenavadno obsežen facelift.

Notranjost – pred in po prenovi

O tem smo poročali že novembra lani, ko je bil facelift predstavljen v Južni Koreji. Takrat pa je bil poudarek predvsem na spremembah v notranjosti. Te so resda velike. Načeloma ima prenovljeni Tucson povsem novo notranjost, vključno s preoblikovano armaturno ploščo in dvema 12,3-palčnima zaslonoma v slogu modela Ioniq 5.

Zunanjost – pred in po prenovi

Zunanjost osveženega Hyundaijevega SUV prepoznamo po preoblikovanih odbijačih, ki se “brezhibno” združujejo z novim varovalom podvozja, kar seveda zagotavlja “večjo dinamiko in prisotnost“. Poleg tega bo mreža hladilnika v prihodnje uokvirjena z večjimi dnevnimi lučmi.

Kot se za facelift spodobi, so na voljo nova platišča in štiri nove barve z imeni Cypress Green Mineral Effect, Ecotronic Grey Mineral Effect, Ultimate Red Metallic in Sailing Blue Mineral Effect. Tisti, ki se odločijo za športno različico opreme N Line, dobijo bolj agresivno oblikovane predpražnike, neodvisno masko hladilnika, posebna 19-palčna platišča ter kolesne loke in stranske obrobe v barvi karoserije.

Prenovljeni Tucson kot N Line različica

Pogoni

Za Tucsona je še vedno na voljo skoraj celotna paleta motorjev, kar pomeni, da ga lahko še vedno dobite kot bencinski motor (z 48-voltnim blagim hibridnim sistemom ali brez njega), hibrid ali priključni hibrid. Osnova je vedno 1,6-litrski turbo bencinski motor. Različici s 150 KM in 180 KM ostajata enaki. Hibridna različica ima sistemsko moč 230 KM, priključna hibridna različica pa 265 KM.

Majhno presenečenje, ki bo navdušilo predvsem ljubitelje dizelskih motorjev: Hyundai dejansko vrača dizelski motor. Blagi hibridni motor 1.6 CRDi z 48 volti je bil iz ponudbe umaknjen oktobra 2023, zdaj pa 136-konjski agregat praznuje svojo vrnitev. Še ena nova različica, PHEV s pogonom na sprednji kolesi, bo sledila tekom leta. Doslej je bil Tucson s polnilnim pogonom na voljo le kot model s pogonom na vsa štiri kolesa. Štirikolesni pogon je na voljo tudi za različico z motorjem z notranjim izgorevanjem in popolnoma hibridno različico.

Hyundai vrača dizelski motor, kar bo razveselilo mnoge ljubitelje

Povezljivost in asistenčni sistemi

Poleg novega 12,3-palčnega dvojnega zaslona ima posodobljeni Tucson tudi nov head-up zaslon. Zdaj ima tudi “različne” priključke USB-C, lahko izvaja posodobitve prek zraka in je pripravljen na funkcije na zahtevo: V nekem trenutku v prihodnosti boste lahko začasno rezervirali dodatne funkcije.

Kokpit je zelo podoben tistemu v Ioniq 5.

Druga novost je digitalni ključ 2.0, ki bo predstavljen pozneje v letu. Digitalna tehnologija spremeni pametni telefon v ključ vozila, s katerim je mogoče zakleniti, odkleniti in zagnati Tucson, ne da bi bilo treba pametni telefon držati ob kljuki vrat ali ga položiti v brezžično polnilno držalo. Med novimi pripomočki za vožnjo sta pomoč pri bočnem vetru in radarsko opozorilo za potnike, ki preprečuje, da bi v avtomobilu pozabili otroke ali hišne ljubljenčke. Na voljo so tudi novi žarometi Matrix LED.

Cene in uvedba na trg

Prenovljeni Hyundai Tucson bo v prodajne salone zapeljal “pozno spomladi“, kar verjetno pomeni: v naslednjih nekaj tednih. Proizvajalec še ni komentiral cen.

      

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO