Tudi Rüsselsheim ima veselje do salame. Zato je Opel danes predstavil novo Frontero. No … vsaj na slikah. Na voljo so tudi prve uradne podrobnosti o crossoverju in po besedah proizvajalca le neuradnem nasledniku Crosslanda, vendar bo celoten paket podatkov objavljen šele pozneje.
Zato se bomo za zdaj zadovoljili z besedami vodje znamke strele o novi Opel Fronteri. “Naša nova Opel Frontera bo s svojo kombinacijo robustne zasnove, veliko prostora, pametnih rešitev in visoko učinkovitih pogonskih sklopov nagovarjala številne kupce, ki želijo, da njihovo vozilo izstopa iz množice. Je popoln avtomobil za mestna središča in njihovo okolico, našim strankam pa ponuja mirno in sproščujočo izkušnjo vožnje,” pravi Florian Huettl, generalni direktor Opla.
Vizualno ima nova Opel Frontera le malo skupnega s svojim predhodnikom in istoimenskim križancem. Namesto tega je nekoliko robustnejša in preprostejša interpretacija trenutnega oblikovalskega jezika proizvajalca. Prve fotografije prikazujejo pokončen sprednji del in prostorno kabino. Črni Vizor združuje žaromete ECO LED s samodejnimi dolgimi lučmi in Oplovo bliskavico. Element vizualno dopolnjuje tudi trapezoidna odprtina hladilnika v spodnji tretjini sprednjega dela. Tudi kolesni loki in pragovi so precej izraziti.
Po besedah proizvajalca se v notranjosti “premišljena zasnova združuje z dokazano primernostjo za vsakdanjo uporabo“. V vozilu sta na voljo znani kokpit Pure Panel z dvema 10-palčnima zaslonoma in multimedijskim infozabavnim sistemom ter preoblikovan volan. Če raje uporabljate svojo mobilno napravo, je prvič na voljo tudi postaja za pametni telefon. Vsaj tako je opisana. Vendar je ta sistem serijski, za drugi 10-palčni zaslon pa je treba doplačati. Mobilne naprave lahko polnite prek polnilnega ležišča ali štirih priključkov USB.
Posebna vdolbina na sredini voznikovega in sovoznikovega sedeža zmanjšuje pritisk na petnico. Patentirana funkcija Intelli-Seat je zasnovana tako, da zagotavlja sproščeno udobje med vožnjo tudi na dolgih vožnjah po avtocesti. Večje naprave, kot so tablični računalniki, je mogoče shraniti v sredinski konzoli. Prilagodljiv trak jih drži na mestu. Dodatne možnosti odprtega shranjevanja in odlaganja z gumijasto površino omogočajo shranjevanje vsakodnevnih predmetov. Potniki v drugi vrsti lahko uporabljajo žepe za pametne telefone, vgrajene v naslonjala voznikovega in sovoznikovega sedeža. Ko so zadnji sedeži dvignjeni, je v prtljažniku prostora za več kot 460 litrov prtljage. Če so sedeži zloženi (razmerje 60:40 je na voljo le kot opcija), se prostornina poveča na 1.600 litrov. Drugo prtljažno dno je na voljo serijsko. Na zahtevo je mogoče naročiti strešne nosilce, ki prenesejo 200-kilogramsko strešno obremenitev. Vendar v tem prvem informacijskem paketu za Frontero ni omenjena priklopna naprava za prikolico.
Pri pogonskih sklopih lahko izbirate med popolnoma električno različico in motorji z 48-voltno hibridno tehnologijo. Uradni podatki še niso na voljo, vendar bi moral biti pogled v smeri sestrskega električnega modela Citroën e-C3 in na primer Opla Corse z 48-voltnimi pogoni dovolj, da odgovorimo na vsa morebitna vprašanja. Z drugimi besedami, električni model bo imel 113 KM in doseg okoli 320 km, medtem ko naj bi oba bencinska modela imela 101 oziroma 136 KM.