Citroën razkriva prve slike novega C3 Aircross, ki tako kot novi C3 temelji na isti platformi za pametne avtomobile, ki omogoča prilagodljivost pogonskih sklopov in stroškovno učinkovitost. Preprosto povedano, Aircross je podaljšana različica modela C3. Pri čemer je izraz “dolg” seveda vedno relativen. Pozorni bralci te strani boste zagotovo opazili nezgrešljivo podobnost z nedavno predstavljeno novo Opel Frontero. Nič čudnega, navsezadnje imajo drugi modeli, kot sta Corsa in Mokka, že veliko sorodnikov v veliki skupini Stellantis.
Povsem novi C3 Aircross je dolg 4,39 metra in ponuja več prostora v notranjosti. Za primerjavo, novi C3 je dolg le 4,01 metra. Citroën govori o “dolgi medosni razdalji, največji v svoji kategoriji. To omogoča več prostora za noge potnikov zadaj“. Navpična zasnova zadnjega stranskega in zadnjega dela ter velikost C3 Aircross naj bi zagotavljala dobro prostornost za potnike v tretji vrsti. Slednji je sestavljen iz dveh zložljivih sedežev v prtljažniku. Ob prvi priložnosti bomo preverili, ali je tamkajšnji prostor primeren za več kot le otroke … Ker smo na začetku omenili tesno povezavo med modeloma C3 Aircross in Frontera, vam ponujamo nekaj primerjalnih slik:


Novi C3 Aircross nadaljuje Citroënov novi oblikovalski jezik, ki ga je prvič uresničil manifest znamke Oli in konceptno vozilo C3. Na njegovem močno navpičnem sprednjem delu je ponosno upodobljen novi logotip Citroën in prevzet značilen svetlobni podpis s tremi segmenti. Poleg te grafike se Citroën poigrava z dojemanjem in individualizacijo silhuete C3 Aircross, tako da vertikalni oblikovalski jezik modela razbije z dvobarvno streho. Barvne sponke na odbijaču in stebričku C je mogoče poljubno spreminjati. In kaj še? Videz SUV z visokim in vodoravnim pokrovom motorja, razširjenimi blatniki in kolesnimi loki, ki lahko sprejmejo velika kolesa s premerom do 690 mm.
Novi B-SUV si z modelom C3 deli platformo Smart Car, ki je že od samega začetka optimalno zasnovana za električno ponudbo. Zato bo na voljo s klasičnim motorjem z notranjim izgorevanjem in blagim hibridnim pogonom. In če želimo narediti še korak dlje, bo na voljo tudi cenovno dostopen povsem električni pogon, ki se bo proizvajal v Evropi. Podobno kot pri modelu C3 in drugih izdelkih Stellantis naj bi to pomenilo: turbo bencinski motor s 101 KM z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, blagi hibridni motor s 136 KM in 48 V z menjalnikom z dvojno sklopko ter električni pogon z močjo 156 KM. Električna moč 113 KM v modelu C3 bo verjetno rezervirana za slednjega. Tako kot limuzina C3 bo tudi novi C3 Aircross dajal prednost udobju, po Citroënovih besedah pa bo imel vso opremo in tehnologije, ki jih pričakujejo kupci na tem trgu.






Od leta 2020 je prodaja vozil B-SUV v Evropi prehitela prodajo majhnih avtomobilov segmenta B. Na vse bolj konkurenčnem trgu prodaja vsako leto preseže 2 milijona registracij. Citroën je v ta tržni segment vstopil leta 2008 z modelom Citroën C3 Picasso. Kategorija B-SUV takrat še ni obstajala; C3 Picasso je bil še vedno bolj minivan. Oznaka Aircross se je pojavila leta 2017 s prvim modelom C3 Aircross, ki je ohranil praktičnost. Dodatne informacije o novem C3 Aircross bodo objavljene poleti.