in ,

Novi londonski avtobus znamke BYD prinaša kitajsko tehniko tudi Britancem, ki ne vozijo

Dvonadstropni avtobus BD11 ima štiri pesto motorje, veliko baterijo Blade s kapaciteto 532 kWh in se lahko polni z močjo 500 kW.

Kitajski avtomobilski proizvajalci, kot je BYD, se že uveljavljajo v Evropi in Združenem kraljestvu z modeli, kot na primer Dolphin, leta 2025 pa bo na voljo tudi model Seagull za 9.000 EUR. Toda predstavitev novega londonskega avtobusa znamke BYD pomeni, da se lahko tudi Britanci brez vozniškega dovoljenja na delo vozijo s kitajskim električnim vozilom.

BYD BD11 je popolnoma električni dvonadstropni avtobus, ki je bil zasnovan posebej za glavno mesto Združenega kraljestva, in če bo podjetje dobilo naročilo, bo začel voziti še letos ter nadomestil znamenite londonske hibridne avtobuse Routemaster, saj mesto prehaja na popolnoma električno floto. Sledile bodo različice za druga mesta in regije.

Kot poroča Autocar, je BD11 opremljen z velikansko 532 kWh baterijo, ki temelji na BYD-ovi lastni tehnologiji Blade in bi lahko z enim polnjenjem prevozil do 400 milj (644 km), čeprav modularna struktura baterije pomeni, da so na voljo tudi manjše različice, če se prevozniki odločijo, da ne potrebujejo tolikšnega dosega.

A tudi če se, polnjenje velikega 532 kWh paketa traja le nekaj ur zaradi 500-voltne hitrosti polnjenja in možnosti polnjenja prek fantomskih nadzemnih vodov (kar morda deluje v nekaterih mestih, vendar ne v Londonu) ali polnjenja z dvojno napeljavo, ki, kot pove že ime, pomeni, da lahko hkrati priključite dva polnilna kabla.

Hitrost polnjenja pa ni edini del tehnologije, ki se zdi neverjetno izpopolnjen. BD11 uporablja štiri motorje v pestu koles, ki na tla prenašajo nedoločeno moč, ima aktivno vzmetenje in celo skrbi za varnost potnikov z uporabo funkcij za pomoč vozniku, ki jih običajno uporabljamo v avtomobilskem svetu, kot je na primer samodejno zaviranje v sili.

BYD pravi, da je edini proizvajalec NEV (vozil na novo energijo), ki razvija lastne motorje, baterije, čipe in nadzorne sisteme, kar mu omogoča veliko večji nadzor nad dobavo in proizvodnjo kot drugim podjetjem. Podjetje trdi, da po britanskih cestah vozi že 1.800 eBusov BYD, ki so prevozili 80 milijonov milj (130 milijonov km), kar pomeni zmanjšanje emisij ogljikovega dioksida za 137 milijonov ton.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Toyota Taisor je kompaktni SUV za 8.600 evrov

Ta super štirikolesnik oziroma Quad ima do 1.200 KM