Bentley Continental GT Speed je zamenjal W12 za hibridni V8

W12 je mrtev – naj živi hibridni V8. Bentley je v torek razkril prenovljena modela Continental GT in GTC Speed z novim hibridnim pogonskim sklopom V8, ki ima 779 konjskih moči in 1.000 Nm navora. To je najmočnejši Bentley doslej, Continental GT Speed pa tako kot njegov predhodnik doseže največjo hitrost 335 kilometrov na uro.

Bentleyjev hibridni sistem je podoben drugim vrhunskim priključnim vozilom skupine Volkswagen, kot so novi Porsche Panamera, Cayenne Turbo in Lamborghini Urus SE. Zadaj je nameščen 25,9-kilovatni akumulatorski sklop, ki poganja elektromotor, vstavljen med 4,0-litrski V8 z dvema turbinama in osemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko.

Sam motor zmore 187,4 KM in 450 Nm navora, uporablja pa se predvsem za “polnjenje navora” pri nizkih vrtljajih motorja in blaženje prestavljanja. Seveda lahko motor vozilo poganja tudi neodvisno od motorja do hitrosti 140 km/h, njegov doseg pa je 80 kilometrov v bolj prizanesljivem evropskem preskusnem ciklu WLTP.

Motor V8 je v Continentalu GT deležen enakih posodobitev kot drugje. Vgrajena sta nova turbinska polnilnika in sistem za vbrizgavanje goriva z višjim tlakom. Ta motor ima sam po sebi 592 KM in 800 Nm navora. (Razlog, da je sistemski navor pri Continentalu GT Speed manjši od vsote navora motorja V8 in motorja, je v tem, da vsak od njiju doseže vrh navora na različnih točkah).

Bentley je prenovil tudi model Continental GT in čeprav je videti znan, je sprednji del dobil nove enojne žaromete, ki so se zgledovali po karoserijskih modelih, kot sta Bacalar in Batur. Motiv dvojnih žarometov je bil značilen za Continental GT vse od predstavitve modela leta 2003. Pravzaprav je to prvi serijski Bentley z enojnimi žarometi po modelu S2 iz leta 1959, pravijo pri znamki. Tudi zadaj so nove, bolj zapletene zadnje luči. V notranjosti je vsekakor prepoznaven Continental GT, kar pomeni, da je nadvse razkošen.

Med dodatne strojne posodobitve spadajo novi dvovalentni blažilniki, ki omogočajo individualno nastavitev kompresije in odboja, ter dvokomorne zračne vzmeti. Bentley prvič v zgodovini modela Continental GT navaja tudi porazdelitev teže po zadnji strani, saj je baterija nameščena zadaj, kar prispeva k razmerju 49:51 med sprednjim in zadnjim delom. Speed je serijsko opremljen tudi s krmiljenjem zadnjih koles. Vsota je po besedah avtomobilskega proizvajalca avtomobil, ki je bolj udoben in bolje vodljiv.

Če želite kabriolet, je na voljo Continental GTC Speed, čeprav je njegova največja hitrost omejena na 285 km/h. Kljub temu je čas od 0 do 100 km/h le za desetinko krajši: 3,2 sekunde proti 3,1 sekunde pri kupeju.

Bentley pravi, da se bo proizvodnja in dobava GT in GTC Speed začela v tovarni Crewe v tretjem četrtletju letošnjega leta. Čeprav bomo pogrešali W12, ni dvoma, da bo novi hibridni sistem zagotovil zmogljivosti, po kateri je Speed postal znan. 

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO