in , ,

Mercedes spet porablja več denarja za motorje z notranjim zgorevanjem

V razred S je bilo vloženega “veliko več” kot pri običajni prenovi.

Potem ko je Mercedes priznal, da so bili njegovi cilji glede elektrifikacije preveč ambiciozni, zdaj vlaga neprimerno več denarja v motorje z notranjim izgorevanjem. V intervjuju za nemško publikacijo Wirtschaftswoche je izvršni direktor Ola Källenius dejal, da bo tehnologija motorjev z notranjim izgorevanjem “trajala še globoko v trideseta leta 21. stoletja”. Da bi zagotovili, da bodo bencinski motorji izpolnjevali vse strožje predpise, so potrebne obsežne naložbe.

Samo letos bo trikraka zvezda samo za svoj oddelek za osebne avtomobile porabila 14 milijard evrov. Sredstva so rezervirana za “visokotehnološko tehnologijo izgorevanja”, pa tudi za elektrifikacijo in digitalizacijo. Čeprav švedsko-nemški poslovni direktor ni navedel, koliko Mercedes namenja za področje motorjev z notranjim izgorevanjem, je priznal, da je to “več denarja, kot je bilo načrtovano prej”.

Källenius je omenil razred S in posodobitev Mercedesovega paradnega konja v sredini cikla, ki je načrtovana za leto 2026: “V posodobitev modela novega razreda S z motorjem z notranjim izgorevanjem smo vložili veliko več, kot običajno porabimo za facelift.” Mercedesov cilj je, da so njegovi konvencionalni pogonski sklopi na “najvišji tehnološki ravni”. Brez velikih izdatkov za bencinske in dizelske motorje bi luksuzna znamka “leta 2027 ali 2028 bila primorana ustaviti dejavnost z motorji z notranjim izgorevanjem”.

Pri tem je imel v mislih predpise Euro 7 in China 7 ter kako je treba motorje posodobiti, da bodo delovali čistejše, da bodo ustrezali strožjim predpisom o emisijah. Cilj je, da Mercedes prilagodi vse “ustrezne kombinacije motorjev z notranjim izgorevanjem in menjalnikov”, da mu ne bi bilo treba plačevati visokih kazni. Källenius je omenil, da bodo prihodnji motorji do neke mere elektrificirani, zato v ponudbi pričakujte še več hibridov.

Mercedes se zaveda, da se mora zdaj, ko prehod na električna vozila ne poteka po načrtih, prilagoditi. Pred tremi leti je dejal, da bodo priključni hibridi in popolnoma električni avtomobili do leta 2025 predstavljali približno 50 odstotkov letne prodaje. Vendar je zelo malo verjetno, da se bo to zgodilo. V nekem trenutku je podjetje celo dejalo, da bo do leta 2030 v nekaterih državah, “kjer bodo tržne razmere to dopuščale”, prešlo na prodajo le popolnoma električnih avtomobilov.

Zavrnil je govorice o tem, da naj bi podjetje preklicalo razvoj platforme za naslednjo generacijo modela EQS: “Projekt poteka z veliko hitrostjo.” Poleg tega ne opuščajo načrtov za obljubljenih osem giga tovarn za izdelavo baterij, ki bodo podpirale njihove električne ambicije. Vendar bodo obrati pripravljeni “nekoliko pozneje”, kot je bilo prvotno načrtovano.

Ker smo omenili EQS, velja spomniti na zanimivo poročilo o tem, kako je Mercedes testiral svoj veliki električni avtomobil z motorjem z notranjim izgorevanjem, ki omogoča podaljšanje dosega. Veliki električni avtomobil naj bi bil opremljen z majhnim dvovaljnim, 1,0-litrskim turbo motorjem, nameščenim spredaj. Vendar naj bi bili poskusi ustavljeni.

Mercedes je sicer sklenil dogovor z družbo Geely o skupnem delu na hibridnih motorjih, ki bodo nameščeni tudi v Volvovih modelih. Kitajski avtomobilski velikan ima strokovno znanje na področju podaljševalnikov dosega, vključno z ločenim dogovorom z Renaultom. Novo ustanovljeni oddelek Horse je specializiran za motorje z notranjim izgorevanjem, vključno s tistimi, ki so razviti kot podaljševalniki dosega.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Medtem ko ZDA in EU zvišujeta carine, Avstralija odpira vrata kitajskim električnim vozilom

Škoda Elroq je še en električni SUV na platformi MEB in ponuja tri različne pakete baterij