Bentley predstavlja novo izdajo modela Continental GT Speed in njegovo odprto različico GTC. W12 je zgodovina, prihodnost je priključni hibrid z biturbo V8. Kdo bi si leta 2002, ko je bil predstavljen prvi “Conti GT” sodobnega časa, mislil, da je to mogoče?
Vizualno je Bentley spretno izpopolnil modela Continental GT in GTC, tako da sta modelni seriji videti nekoliko bolj ploski in vitkejši kot prej. Oglejmo si ključne podatke: dolžina 4,89 metra, širina 1,97 metra, višina nekaj manj kot 1,40 metra in medosna razdalja 2,85 metra. Teža praznega vozila: 2,5 tone in 22-palčne pnevmatike. Prtljažnik: 260 litrov v različici GT. Rezervoar za gorivo: 80 litrov.
Bentley Continental GT/GTC Speed v Goodwoodu
Novi priključni hibrid v modelu GT Speed sestavlja 4,0-litrski biturbo motor V8 z močjo 600 KM in največjim navorom 800 Nm. Temu se pridružuje elektromotor s 190 KM in 450 Nm. Bentley navaja sistemsko moč 782 KM in 1.000 Nm. Se vam zdi znano? Res je. Podrobneje si oglejte Porsche Panamera ali Cayenne Turbo E-Hybrid. Baterija ima zmogljivost 25,9 kWh, za polnjenje s hitrim polnilnikom pa potrebuje 2 uri in 45 minut. Doma pa traja do 8:30 ur. Doseg 80 kilometrov v povsem električnem načinu je za Bentleyjevo prihodnost manj pomemben kot vrednost CO2 (WLTP), ki znaša manj kot 50 g/km. Za primerjavo: stari Conti Speed z W12 je imel gladko 311 gramov.
Novi Conti GT Speed ne bo le najmočnejši cestni avtomobil znamke Bentley v njeni 105-letni zgodovini, temveč njegova predstavitev pomeni tudi pomemben mejnik v Bentleyjevi strategiji Beyond100, katere cilj je postati vodilni na področju trajnostne luksuzne mobilnosti z razpoložljivostjo priključnih pogonskih sklopov v vseh modelnih serijah. Najnovejša tehnologija podvozja vključuje aktivni pogon na vsa kolesa z vektoriranjem navora, štirikolesno krmiljenje, elektronski diferencial z omejenim zdrsom, aktivno stabilizacijo kota 48V in nove dvovalentne blažilnike, ki po besedah proizvajalca skupaj ustvarjajo “najbolj dinamičen Bentley doslej“.
Bentley je tudi objavil, da je novi Continental GT Speed nedavno postavil neuradni rekord v hitrosti pod vodo, ko je v najdaljšem in najglobljem podvodnem cestnem predoru na svetu, predoru Ryfylke na Norveškem, dosegel največjo hitrost 208 milj na uro (335 km/h). Na predstavitvi bo prikazan film, ki ponazarja potovanje po predoru. Trdnih podatkov o cenah še ni. Doslej je GT V8 v Nemčiji stal 231.900 evrov, W12 Speed pa 291.300 evrov. Cena različic z odprto streho je skoraj 30.000 evrov višja.