Če ne poznate imena Hans Werner Aufrecht, pa zagotovo poznate njegovo delo. Je eden od ustanovnih partnerjev AMG in že od leta 1967 skrbi, da so najboljši avtomobili znamke Mercedes-Benz (in različni drugi) zelo, zelo hitri na dirkališču in zunaj njega. Leta 2005 je Mercedes dokončno prenesel AMG pod svoje okrilje, Aufrecht pa je nato ustanovil svoj lasten center hitrosti, ki ga je po začetnicah svojega imena poimenoval HWA.
Podobno kot AMG tudi HWA oblikuje, izdeluje in razvija kompleksne in hitre avtomobile za ceste, tekmovanja in celo za raziskave. Zagotavljanje, da so avtomobili drugih ljudi hitri, je ena stvar. Toda podjetje se je odločilo, da je zdaj čas za izdelavo lastnega avtomobila. Pozdravite HWA EVO.
Gre za reinterpretacijo legendarnega modela Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II, avtomobila, ob katerem se večini ljubiteljev avtomobilov, starejših od 35 let, zašibijo kolena. HWA Evo ta koncept pripelje do skrajnosti. Ima 3,0-litrski biturbo motor V6, ki razvije do 500 KM in avtomobilu omogoča, da doseže največjo hitrost 300 km/h.
Ta motor je zavit v karoserijo iz kompozitnih materialov, ki ostaja zvesta videzu originalnega vozila, vendar je oblikovana nekoliko bolj agresivno. To velja tudi za večja platišča – 19-palčna, zadaj 20-palčna – ter za krilca in širše kolesne loke.
“Za lasten avtomobil smo se odločili, ker smo vsi v fazi prehoda in potrebujemo lasten izdelek,” pravi Marx. “To je seveda tudi poslovna priložnost, saj smo bili v preteklosti vedno skriti prvaki.” pravi Martin Marx, izvršni direktor podjetja HWA.
Izbira vozila je pomemben dejavnik. Vozilo 190E 2.5-16 Evo II spoštujejo številni, zato ga je po mnenju podjetja smiselno posodobiti. Ko pogledamo nekatere največje uspešnice HWA na področju cestnih vozil – med drugim AMG CLK DTM ali Apollo IE – se zdi, da je to pravi avto za začetek.
Marx pravi: “Predvsem v Evropi mislim, da je to najbolj kulten Mercedesov avtomobil, s katerim smo dirkali. Gospod Aufrecht je bil tisti, ki je Mercedesu rekel, da morajo na tem področju biti inovativni. Rekel je, potrebujemo pravi dirkalnik, homologiran serijski avtomobil, da bi bili bolj konkurenčni na dirkališču. Tako se je s tem avtomobilom vse skupaj zares začelo.”
Boljšega projekta za predstavitev podjetja ne bi mogli izbrati, vendar je to šele začetek: “Obstajajo tudi drugi avtomobili, ki bi jih bilo treba tako preoblikovati,” dodaja Marx. Kateri avtomobili bodo to, za zdaj ostaja skrivnost.
Že sam avtomobil obljublja, da bo tehnična mojstrovina. Ob ceni od približno 700.000 evrov (plus DDV) in proizvodnji vsega 100 primerkov bodo kupci, ki jih želi HWA nagovoriti, sprejeli le popolnost. Da bi razumeli podjetje HWA, je treba pogledati, kaj je podjetje doseglo v preteklosti. Prav zato bodo potencialni kupci v prihodnosti vedno znova pričakovali izjemno delo.