Le malo sodobnih avtomobilov ima tako osupljive žaromete kot Bugatti Chiron. Zaradi podpisa dnevnih luči so avtomobili iz Molsheima takoj prepoznavni. Vendar so ta vozila redka, saj so jih izdelali le 500. Ta ekskluzivnost ima svojo ceno, ne le pri nakupu avtomobila, temveč tudi pri iskanju rezervnih delov.
Primer tega je oglas na nemški spletni strani eBay, v katerem je komplet žarometov Valeo za model Chiron ponujen po grozljivi ceni. Ti žarometi LED, ki so združljivi z modeloma Pur Sport in Super Sport 300+, stanejo 147.000 evrov. Prav ste prebrali, samo za en komplet žarometov. Za ta denar bi lahko kupili tudi povsem nov Porsche 911 Carrera z nekaj dodatki. Čeprav ima prodajalec sedež na Poljskem, žaromete Chiron pošilja v evropske države za dodatnih 1.000 evrov. Rusija in Ukrajina sta iz očitnih razlogov izključeni. Trgovina ponuja pošiljanje v države zunaj Evrope, vendar stroški dostave niso navedeni. Vendar lahko domnevamo, da so višji.
Ker je bilo izdelanih le nekaj teh vozil, je oglas namenjen omejenemu krogu uporabnikov. Navedeni so kot rabljeni, vendar prodajalec obljublja „odlično stanje“. Omeniti velja, da so oglaševani kot originalni žarometi s številko dela OEM: 5B4941035C 5B4941036C. Malo smo jih raziskali in jih našli na poljskem spletnem mestu, kjer jih ponujajo za veliko bolj razumno ceno 420.000 poljskih zlotov (98.000 EUR). Strašljiva cena za komplet žarometov nas spominja na videoposnetek iz zbirke Hamilton o obratovalnih stroških modela Chiron. Navedeni so bili v ameriških dolarjih, vendar jih lahko v grobem preračunate 1:1. Torej 10.000 dolarjev za zadnjo luč, 13.547 dolarjev za rezervni ključ, 8.449 dolarjev za komplet pnevmatik, 18.317 dolarjev za prednje zavorne kolute, 6.764 dolarjev za prednje zavorne ploščice, 18.317 dolarjev za zadnje zavorne kolute, 4.024 dolarjev za zadnje zavorne ploščice, 185.000 dolarjev za menjalnik in 11.500 dolarjev za letni servis.
Po besedah nepremičninskega mogotca Mannyja Khoshbina so tudi obratovalni stroški za Veyrona noro visoki. Zamenjava vseh tekočin stane 25.000 dolarjev, pnevmatike pa še 38.000 dolarjev. Kolesa je treba zamenjati vsakih 10.000 milj, kar stane 50.000 dolarjev. Pred nekaj leti je v javnost prišla vloga za pridobitev certifikata EPA, v kateri je bilo za zamenjavo turbinskega polnilnika navedenih 6.400 dolarjev. Veyron jih ima štiri. Dokument je razkril tudi 9.000 dolarjev stroškov dela za zamenjavo dveh turbinskih polnilnikov. Lastniki Veyrona za zamenjavo rezervoarja za gorivo plačajo 20.000 dolarjev in še 22.000 dolarjev za delo. Zamenjava fazerja odmične gredi stane približno enako, vendar sam del stane „le“ približno 800 evrov.
Zakaj so stroški dela tako visoki? Ker je treba del motorja razstaviti. Vendar so bile te cene izračunane pred nekaj leti in morda ne veljajo več. Hočemo povedati, da so verjetno še višje. Veyronove prilagojene pnevmatike Michelin Pilot Sport PAX na primer že leta 2020 stanejo 42.000 dolarjev, kar je 4.000 dolarjev več kot leto prej. Novi Tourbillion nima več štirih turbopolnilnikov, temveč hibridni sistem, katerega popravilo zagotovo ne bo poceni, če bo šlo kaj narobe.