Zdi se, da je to čas, ko bi bilo treba, bi moralo in bi bilo treba. Pravzaprav bi se morala e-mobilnost uveljaviti že zdavnaj. Potem bi ta en električni model že zdavnaj nadomestil svojega fosilnega predhodnika in bi moral avtomobilskega proizvajalca spraviti v črne številke. Vendar ta čas še ni prišel. Zato je Volvo svoj vodilni SUV XC90 še enkrat preoblikoval. Prav model, ki bi ga moral nadomestiti njegov električni brat EX90 … bi moral.
Da pa bi bil prehod čim bolj gladek, Švedi zdaj spet pošiljajo svojega velikega brata: „sodobnejšega, udobnejšega in razkošnejšega“, kot pravijo sami. Seveda kot priključni ali blagi hibrid. Thor se zdaj seli tudi v model XC90. Sprednji del je dobil vitkejše žaromete Matrix LED z novo interpretacijo oblike kladiva. Pokrov motorja, blatniki in dovod zraka so bili prilagojeni trenutnemu oblikovnemu jeziku. Črtasta rešetka hladilnika je presenetljiva. Zadaj so zdaj temnejše zadnje luči. Na splošno je klasična osnovna silhueta druge generacije, ki je na trgu od leta 2015, ostala nedotaknjena. Volvovo osvežitev zunanjosti zaokrožujeta nova oblika platišč in nova barva: „Mulberry Red“.
Volvo je nekoliko več pozornosti namenil notranjosti, saj je bil zlasti informacijsko-zabavni sistem videti nekoliko zastarel. Tu je zdaj nameščen nov osrednji, prosto stoječi 11,2-palčni zaslon na dotik (9-palčni v prejšnjem modelu) z najnovejšim uporabniškim vmesnikom Volvo, ki svoje delo opravlja že v modelih EX90 in EX30. Poleg tega je za dostop do najpogosteje uporabljenih funkcij potrebnih le nekaj korakov. Sicer pa je na voljo prenovljen sredinski predor z „2+1“ držalom za skodelico, brezžično polnilno mesto za pametni telefon, na novo oblikovana armaturna plošča, odprtine za svež zrak in novi materiali za prevleke sedežev. Tako kot pri modelu EX30 je tudi tu Volvo osredotočen na trajnost z organskim materialom Nordico.
Vendar je Volvo poskrbel tudi za dodatne tehnične izboljšave, da bi bil ta kolos za vožnjo še nekoliko bolj dinamičen. Blago-hibridni različici B5 in B6 sta z novim postopkom izgorevanja MP Miller ponovno izboljšali svojo učinkovitost. Poleg tega je sprednja os opremljena z vzmetenjem z dvojno premo. Nova integralna krmilna ročica na zadnji osi zagotavlja večjo stabilnost in oprijem pri vleki prikolice. Serijsko vzmetenje je zdaj opremljeno s frekvenčno selektivnim blaženjem (FSD) za večje udobje med vožnjo. Zaradi izboljšane izolacije proti hrupu naj bi bilo tudi tokrat tišje in s tem udobnejše.
Volvo XC90 bo na voljo kot priključni hibrid T8 eAWD s štirivaljnim bencinskim motorjem, e-boostom in turbo ter sinhronskim elektromotorjem s trajnimi magneti in največjo močjo 220 kW (310 KM) ter 107 kW (145 KM) elektromotorja. Energijo hrani 400-voltna trislojna litij-ionska baterija s 14,7 kWh (neto), ki jo je treba napolniti v treh urah (izmenični tok). Poleg tega je bencinski štirivaljni motor s spremenljivim turbinskim polnjenjem s 184 kW (250 KM). Zgoraj omenjeni model B6 za zdaj ni na voljo v Nemčiji. Cena prve različice se začne pri 87.490 evrih v opremi Core. Cena blagega hibrida se začne pri 79.890 evrih.