Četrta generacija modela Bentley Flying Spur ni več le športno zmogljiva luksuzna limuzina, temveč superšportni avtomobil s štirimi vrati. Vsaj tako podjetje opredeljuje najmočnejšo limuzino v svoji zgodovini, Flying Spur s priključnim hibridom.
Novi ultra zmogljivi hibridni pogonski sklop V8 z 782 KM ima torej pravo mero moči, zato ukinjenega modela W12 ni treba izpustiti. Čeprav cene in predstavitev na trgu še niso dokončno določene, je zelo verjetno, da se bo začel prodajati še letos.
Zunanjost
Za prepoznavanje razlik med novim Bentleyjem Flying Spur in njegovim predhodnikom, s katerim si deli oblike in dimenzije karoserije, je potreben več kot le bežen pogled. Edine spremembe so praktično le maska hladilnika, odbijač in zadnji difuzor ter oblika 22-palčnih litih platišč.
Druga novost je projekcija osvetljenega animiranega logotipa Bentley, ki se prikaže na tleh, ko se odprejo vrata. Ta značilnost je prevzeta iz modela Bentley Batur. Paleta zunanjih barv obsega 101 odtenek, poleg tega pa so na voljo tudi barve Bentley Historic ali vzorčne barve.
Notranjost
Tudi v notranjosti novega Bentleyja Flying Spurs je bilo spremenjenih le nekaj podrobnosti. Osnovna razporeditev je ostala znana luksuzna notranjost. Med novostmi so diamantno prešitje in perforacije na sedežih, medtem ko so temni kromirani okrasni trakovi na voljo kot opcija.
Kombinacija različnih vrst usnja, barv, šivov in lesa je na voljo v 700 različnih različicah. Avdiofili lahko izbirajo tudi med tremi različnimi avdio sistemi z močjo do 2.200 W in 19 zvočniki. Prvič je navedena možnost „Wellness Seating Specification“, ki masira in zračno kondicionira potnike na štirih sedežih na individualen način.
Motorji in tehnika
Vrhunec modela Bentley Flying Spur je zgoraj omenjena izjemno zmogljiva hibridna tehnologija v različici Speed. Zmogljiva kombinacija 4,0-litrskega motorja V8 z dvema turbinama in močjo 600 KM ter dodatnega elektromotorja, integriranega v 8-stopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko.
Tako ima Flying Spur 782 KM in 1.000 Nm navora – od 0 do 100 km/h v samo 3,5 sekunde. Luksuzna limuzina naj bi bila sposobna prevoziti 76 kilometrov na električni pogon pri najvišji hitrosti 140 km/h. Polnjenje traja dve uri in tri četrt ure z 11 kW (izmeničnega toka) in zahteva nekaj potrpežljivosti.
Oprema Bentley Performance Active Chassis, ki je standardna za model Flying Spur Speed, vključuje dinamično krmiljenje, štirikolesno krmiljenje, elektronski diferencial z omejenim zdrsom in nov nadzorni sistem ESC. Novi so tudi blažilniki z dvema ventiloma, ki omogočajo ločeno uravnavanje kompresije in odboja. Nastavitev je mogoče prilagoditi v načinih Comfort, Bentley in Sport.
Cene in konkurenca
Bentley še ni objavil cen modela Flying Spur z novim priključnim hibridom V8. Verjetno bi lahko različica Speed stala nekoliko več kot različica W12, in sicer od več kot 266.000 evrov. V vsakem primeru je konkurenca prav tako redka kot sam Flying Spur. Gre za ekskluzivno nišo posebej razkošnih, zmogljivih in hitrih limuzin. Če ne želite čakati na Britanca, se lahko ozrete po Mercedes-AMG S 63 E Performance ali Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. Njihove cene so podobne.