Najnovejša različica Hennesseyjevega modela Venom F5 Roadster je tu in prihaja s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Prav ste prebrali. Hennessey ga imenuje F5-M, za namestitev novega menjalnika pa je moralo podjetje prilagoditi notranjost, da bi vanj vgradilo novo strojno opremo. Izvedene so bile tudi nekatere aerodinamične izboljšave.
Spremenjena sredinska konzola ima vodoravne zračnike namesto navpičnih, Hennessey pa je moral na novo oblikovati tudi upravljalnike klimatske naprave. F5-M ima tudi nova preklopna stikala za okna, ki so navdihnjena z reaktivnimi lovci in so nameščena za prestavno ročico in ročico menjalnika iz karbonskih vlaken.
Na zunaj ima F5-M 1,40 metra dolgo hrbtno plavut, ki se razteza od strešne lopute do zadnjega krova. Vsak F5-M je dodelan z barvo po meri, ki združuje izpostavljena ogljikova vlakna vzdolž hrbtenice z barvami po meri po izbiri stranke, ki jih Hennessey po izbiri izbriše iz konfiguratorja. Ena stvar, ki se ni spremenila, je motor. 6,6-litrski motor „Fury“ V8 z dvema turbinama še vedno proizvede 1 842 KM v modelu Venom F5, kar naj bi omogočalo pospešek od 0 do 100 km/h v 3,3 sekunde in najvišjo hitrost 500 km/h. Vendar pa Hennessey pušča odprto vprašanje, kako lahko ročni menjalnik prenese toliko moči na cesto, namesto da bi šla v dim.
Če ste upali, da boste dobili Venom F5, imamo slabe novice. Hennessey je že razprodal vseh 12 vozil F5-M Roadster, katerih cena se začne pri 2,65 milijona dolarjev. Ti bodo del celotne serije 30 vozil Venom F5 Roadster. Morda pa bi nam zadostoval ročni Porsche 911 Sport Classic s 550 KM iz leta 2022. Ali pa eden od 99 Paganijevih Utopij z V12 z 864 KM in ročnim menjalnikom. Ali pa nekaj res norega: električni restomod Toyota AE86 z ročnim menjalnikom.