Ob pogledu na avtomobil, kot je Denza Z9 GT, se zdi, da so časi, ko so kitajski proizvajalci preprosto kopirali ali reproducirali evropske modele za domači trg (kar je na meji plagiatorstva), že zdavnaj minili.
Danes si lahko velika korporacija, kot je BYD, privošči „razkošje“, da na Kitajskem proizvaja in kmalu v Evropi prodaja luksuzno kombilimuzino, ki bo v enem zamahu izzvala Porscheja Panamero in Porscheja Taycana, po želji s priključnim hibridom ali električnim pogonom z 965 KM. Denza Z9 GT, ki se na Kitajskem že prodaja po osnovni ceni nekaj več kot 42.500 evrov, bo eden prvih modelov Denze, luksuzne blagovne znamke družbe BYD, na evropskem trgu.
Shooting Brake evropskega oblikovalca
Novi derivat skupine BYD je videti kot petvratna limuzina hatchback, nekaj med kombilimuzino in elegantnim Shooting Brake. Dimenzije so impresivne: dolžina znaša 5,19 metra, širina 1,99 metra in višina 1,48 metra.
Tudi medosna razdalja 3,12 metra pripomore k temu, da je videti še bolj impozantno kot Panamera. Za zaobljen, sodoben slog je poskrbel nekdanji oblikovalec znamk Audi in Alfa Romeo Wolfgang Egger, v njem pa so nekatere podrobnosti, značilne za najnovejše kitajske limuzine, kot so podolgovati žarometi, izvlečne kljuke vrat in opcijska ogledala s kamero.
Pet zaslonov in dva hladilnika
Notranjost vozila Denza Z9 GT zaznamuje kar pet zaslonov na armaturni plošči: eden za digitalne instrumente, večji za osrednji informacijsko-zabavni sistem, tretji za sprednjega potnika in še dva zaslona v vratnih ploščah, ki namesto vzvratnih ogledal prikazujeta slike z opcijskih kamer.
Sprednji potniški sedež ima tudi način ničelne gravitacije z naslonom za noge, ena od najbolj impresivnih funkcij pa je dvojni hladilnik v vozilu. Sprednji hladilnik med sedežema ima prostornino 4 litre, zadnji pa 10 litrov.
870 KM za priključni hibrid, 965 KM za električni pogon
Denza Z9 GT je na Kitajskem na voljo v dveh različicah: kot priključni hibrid in z električnim pogonom. PHEV temelji na platformi e3 in peti generaciji hibridnega sistema DM. 2,0-litrski bencinski motor ima 207 KM in skupaj s tremi elektromotorji zagotavlja skupno moč 870 KM. Pospešek od 0 do 100 je 3,6 sekunde, baterija LFP s kapaciteto 38,5 kWh pa omogoča električni doseg do 201 km v ciklu CLTC, skupni doseg pa znaša 1.100 km.
Električna Denza Z9 GT, za katero je značilen sprednji del z zmanjšanimi dovodi zraka, temelji na e-platformi 3.0 Evo s tremi motorji in skupno močjo 965 KM. Pospešek od 0 do 100 je 3,4 sekunde, baterija s kapaciteto 100,1 kWh pa ponuja 630 km dosega CLTC.