Ne recite mi, da Mercedes G sam po sebi ne pritegne pozornosti. Kljub temu je bilo in še vedno je terensko vozilo s trikrako zvezdo priljubljen tuning objekt. Rezultat običajno ni preveč diskreten na videz. Ali če se izrazimo s popularnimi besedami: z njim udariš po glavi. Mansory ne grize niti.
Tudi po svoji zadnji prenovi za modelno leto 2025 in po več kot 40 letih izdelave še vedno ponuja široko paleto ukrepov za izpopolnjevanje in uživa neprekinjeno priljubljenost, zlasti med strankami Mansory.
V skladu s povezanim velikim povpraševanjem je podjetje kot prvi proizvajalec tuninga v zgodovini predstavilo celovito posodobitev svojih programov predelave za posebej priljubljeni različici „Gronos“ in „Grand Entrée“ ter za vsako od njiju na začetku ponuja „omejeno serijo“ 8 enot. K sreči, bi lahko rekli po ogledu …
Oba programa za predelavo sta bila na novo zasnovana na vseh področjih, tj. vsa polna karbonska deli iz polnih karbonskih vlaken zadevnih karoserijskih kompletov so bili v celoti preoblikovani. Nova pokrova motorja z integriranimi, na novo oblikovanimi dovodi zraka iz polnih karbonskih vlaken, novi prednji odbijači, nove strešne svetilke in novi blatniki, izdelani iz novih ogljikovih vlaken in novi podaljški kril z vgrajenim logotipom Mansory zaokrožujejo spremembe.
Gronos ima tudi nov pokrov rezervnega kolesa z osvetljenim logotipom. Zdaj so na voljo tudi platišča „FC.5“ za razred G, ki so bila prvič predstavljena na Mansoryjevem „Pugnatorju“ (pazite pri kliku na povezavo! Vaše oči so v nevarnosti!). Ta enodelna, izjemno lahka kovana platišča so kombinirana z velikostjo 10×24′ (za vse kolesa) z visoko zmogljivimi pnevmatikami velikosti 295/30 R24.
Gigantomanski videz navsezadnje spremlja bistveno večja moč: trenutni motor je bil predelan s pomočjo večjih turbinskih polnilnikov in visokozmogljivega izpušnega sistema z novimi izpušnimi cevmi.
V povezavi s preprogramirano elektroniko motorja 4,0-litrski motor V8 zdaj razvije 820 KM (serijsko: 585 KM), največji navor pa se s serijskih 850 Nm poveča na 1.150 Nm. Oba modela s takšnim gorivom dosežeta mejo 100 km/h z mesta v samo 4,0 sekunde.
Za oba modela razreda G „Gronos“ in „Grand Entrée“ so še vedno na voljo vsi do zdaj znani ukrepi za predelavo notranjosti in jih je mogoče naročiti. Novost je komplet športnih pedal, izdelan iz polnih ogljikovih vlaken z Mansoryjevimi logotipi.