Dacia je nekoč ponujala številna prostorna vozila. Samo pomislite na Lodgy, nekakšen kombi, ali Dokker kot cenejši Renault Kangoo. In danes? Okej, obstajajo tovarniške predelave za kampiranje in Jogger z do sedmimi sedeži.
Kmalu bo predstavljen tudi novi Dacia Bigster, 4,60 metra dolg SUV s petimi sedeži. Kljub temu še vedno obstajajo kupci, ki zaupajo v modela Lodgy in Dokker. Ali pa tisti, ki si želijo nekaj še bolj prostornega, saj ima matično podjetje Renault v svojem programu različna dostavna vozila, kot je Trafic.








Kaj pa ta neuradna digitalna zasnova podjetja Artstation? To je Vaner 2024, hipotetični nizkocenovni kombi romunske znamke. Danes vam želimo pokazati več računalniško ustvarjenih slik vozila, da ga boste lahko bolje spoznali. Ali bi morala Dacia izdelati nekaj takega? Te slike so delo Andreja Dile, ki nam avto prikazuje v različnih barvah (oranžna je super!) in z različnih zornih kotov. Podrobno si lahko ogledamo dvoje stranskih drsnih vrat s steklenimi odprtinami in dvojna zadnja vrata.
Opazite lahko tudi velik odprt prostor v prtljažnem prostoru, ki je popolnoma prekrit s plastičnim materialom, da zdrži tudi najzahtevnejše razmere. Med drugimi zanimivostmi so tudi zatemnjena zadnja stekla in presenetljiva platišča koles. Ne vem, kako je z vami, a mi menimo, da bi bilo to vozilo takojšen uspeh.
Menimo, da je estetika zelo uspešna zaradi sodobne Daciine rešetke v slogu novega Dusterja, dnevnih luči v obliki črke Y in zaščite podvozja v slogu SUV. Barva je odvisna od vas, zato si oglejte priloženo galerijo. In motorji? Nič ni boljšega, kot da si ogledate motorje modela Renault Trafic, „bratranca“ modela Dacia, in jih „presadite“: na primer dizelske Blue dCi 110, 150 in 170, odvisno od potreb zadevnega prevoznega podjetja.




Ponudba dostavnih vozil bo seveda vključevala različne dolžine, število sedežev in nosilnost. Da ne omenjamo, da bi lahko postal tudi popoln nizkocenovni avtodom, kjer je kampiranje od pandemije dalje tako moderno. Z drugimi besedami, „okrogla“ ponudba za Dacio. Kar zadeva ceno, bi ga lahko začeli prodajati za približno 27.000 evrov, saj je osnovna cena modela Trafic v Nemčiji 32.550 evrov.
Seveda je Dacia v zavidljivi formi z najbolje prodajanima modeloma Sandero in novim Dusterjem, da ne omenjamo vsestranskega Joggerja ali cenovno ugodnega električnega Spring. Toda če bi si še bolj upali zapolniti vrzel, bi zagotovo dosegli zelo dobre rezultate. Ali je kdo začel kampanjo za podpisovanje v korist Vanera?