Poleg C-HR+ in izboljšanega bZ4X je Toyota predstavila tudi električni voziček v povsem osnovnem razredu: FT-Me. Vendar je dvosedežno električno vozilo za mesto še vedno v fazi oblikovalske študije.
Ker je FT-Me dolg manj kot 2,50 metra, je zelo okreten in enostaven za parkiranje: po Toyotinih podatkih potrebuje le polovico parkirnega prostora v primerjavi z običajnim električnim avtomobilom, pri prečnem parkiranju pa le tretjino. Kotni, črno-beli dizajn naj bi navdihnila reaktivna čelada, tj. motoristična čelada brez ščitnika brade, ki je značilen za čelade s polnim obrazom.

Po Toyotinih besedah je FT-Me idealen za ljudi, ki že dolgo nimajo vozniškega dovoljenja. Z ustreznim vozniškim dovoljenjem lahko na nekaterih trgih vozilo vozi že od 14. leta starosti. Proizvajalec obljublja dobro vidljivost v vseh smereh, kar povečuje varnost v mestnem vrvežu in zmanjšuje tveganje poškodb pri parkiranju in drugih manevrih.






Novinec mora imeti tudi dobro povezljivost. Na primer: pametni telefon nadomesti ključ vozila in omogoča dostop do različnih funkcij in storitev. Še ena posebnost: FT-Me se krmili in upravlja izključno ročno prek volana, pedalov pa menda ni. To pomeni, da lahko vozilo brez kakršnih koli sprememb uporabljajo uporabniki invalidskih vozičkov.
Uporabljeni so pretežno reciklirani materiali, kar naj bi v primerjavi z današnjimi mestnimi vozili zmanjšalo ogljični odtis za 90 odstotkov. Električni pogon porabi tudi trikrat manj energije na kilometer kot običajni električni avtomobil. Sončna plošča, vgrajena v streho, polni vozilo s sončno energijo in zagotavlja dodaten dnevni doseg od 20 do 30 kilometrov – odvisno od vremena in okolja naj bi tako polnjenje na vtičnici celo povsem odpadlo.


Poleg mlajših voznikov in invalidov je FT-Me po Toyotinih besedah namenjen tudi ljudem, ki želijo voziti manj iz okoljskih razlogov. Toyota še ne razkriva tehničnih podatkov o pogonu in bateriji ter dosega.