Morda se sliši ironično, vendar ne smete verjeti vsemu, kar preberete na internetu. Nedavno nazaj so se pojavile fotografije skrivnostne Alfe Romeo, ki so sprožile ugibanja o novem superavtomobilu. Čeprav so številni domnevali, da gre za zgodnje uhajanje naslednika modela 33 Stradale, avtomobil ni prihajajoči model.
Pri Alfi Romeo so povedali, da je ta zmogljivi kupe tako rekoč ostal na tleh oblikovalskega centra. Njegov datum je oktober 2022, predstavlja pa zgodnjo obliko modela 33 Stradale, ki je bil uradno predstavljen avgusta 2023. Vodja oddelka za odnose z javnostmi Krystyna Perry je v elektronskem sporočilu za Motor1 pojasnila, da je dvosedežnik z metuljastimi vrati prvi fizični model polne velikosti, ki ga je takrat zasnoval Alfa Romeo Centro Stile.








„Lahko potrdim, da te slike predstavljajo 33 Stradale v prvem fizičnem modelu 1:1 oblikovalskega projekta. So iz oktobra 2022 in ta modelna zasnova je bila patentirana v skladu s takratnim postopkom Alfa Romeo Centro Stile. V tem postopku se patentira slog projekta, da se zaščiti edinstvenost njegove zasnove. Naš postopek predvideva dvoletno obdobje za patente za modele, nato pa pregledamo, ali jih je treba podaljšati. Ko patent poteče, se lahko slike objavijo.“
Krystyna Perry je tudi povedala, da prikazane oblikovne značilnosti ne nakazujejo prihodnjih modelov: „Estetske značilnosti, prikazane na teh slikah, niso namenjene kot referenca za prihodnje izdelke Alfa Romeo.“ Sodeč po dveh izpušnih ceveh je patentirana zasnova zgodnji model 33 Stradale z motorjem z notranjim izgorevanjem. Vendar je bila končna različica na voljo tudi kot popolnoma električni model. Kot je bilo pričakovati, se je večina kupcev modela 33 odločila za bencinsko različico s 3,0-litrskim biturbo motorjem V6.




Čeprav ta avtomobil ne bo nikoli ugledal luči sveta, je znano, da se zagotovo pripravlja še en vodilni model. Cristiano Fiorio, vodja strateških projektov in vodja programa 33 Stradale, je septembra 2023 napovedal nov visokozmogljiv model z retro pridihom. Italijansko podjetje je načrtovalo, da bo do leta 2027 uporabljalo izključno električni pogon, vendar ta cilj ni več uresničljiv. Namesto tega bosta naslednji generaciji modelov Giulia in Stelvio imeli tako bencinske hibridne različice kot tudi povsem električne avtomobile.
Upamo, da bo ohranitev motorjev z notranjim izgorevanjem vplivala tudi na naslednji superšportni avtomobil. To bi bilo smiselno, saj je bil motor V6 pri kupcih modela 33 Stradale veliko bolj priljubljen kot električni pogonski sklop. Glede na dejstvo, da je bil model 33 Stradale razprodan le nekaj mesecev po debiju, bi morala biti Alfa Romeo prepričana, da lahko ljudem pripelje še en superavtomobil.