Denza na evropski trg vstopa z visokozmogljivim električnim vozilom

Premijska blagovna znamka družbe BYD se spogleduje z uveljavljenimi proizvajalci luksuznih avtomobilov.

Denza, ki je bila prej skupno podjetje družb BYD in Mercedes-Benz, zdaj pa je v celoti v lasti omenjenega kitajskega avtomobilskega velikana, je začela svoj prodor na evropski trg. Prvi model, predviden za evropski trg, je Z9 GT, visokozmogljivo električno vozilo z močjo 708 kW (962 KM), ki jo zagotavlja trimotorni pogonski sklop. To moč servisira velika 100,1 kWh litijevo-železovo-fosfatna baterija. Evropska prodaja modela Z9 GT se bo predvidoma začela proti koncu letošnjega leta, prve enote pa bodo izvozili s Kitajske.

Blagovna znamka Denza je bila uradno predstavljena evropskemu trgu na posebnem dogodku v Milanu v Italiji. Po besedah Alfreda Altaville, posebnega svetovalca družbe BYD za Evropo, bo Denza namenjena tako tradicionalnim kupcem premium avtomobilov kot tudi mlajši populaciji, ki v svojih vozilih daje prednost napredni tehnologiji. Na Kitajskem Denza deluje skupaj z drugimi BYD-jevimi premium podznamkami, Fang Cheng Bao in Yangwang. Načrtuje se vključitev modelov Fang Cheng Bao v linijo Denza za Evropo, začenši z modelom Leopard 5, ki bo preimenovan v Denzo. Prihodnost modelov Yangwang v evropskem portfelju Denza še ni znana.

Denza sicer še ni objavila cen za svojo evropsko linijo vozil, je pa potrjeno, da bo modelu Z9 GT pozneje v letu sledil luksuzni kombi D9. Tako Z9 GT kot D9 van bodo najprej izdelovali na Kitajskem in izvažali v Evropo. Vendar pa BYD načrtuje, da bo od oktobra začel proizvodnjo vozil v svoji novi proizvodni tovarni na Madžarskem.

Z9 GT je po svojih specifikacijah potencialni konkurent vozilom, kot je Porsche Taycan Sport Turismo, saj ponuja ogromno prostora v notranjosti, saj je daljši (več kot 200 mm) in ima daljšo medosno razdaljo (225 mm) od nemškega konkurenta. Kljub temu, da evropska cena še ni razkrita, pa je cenovni razpon modela Z9 GT na Kitajskem, med 42.700 EUR in 52.900 EUR, kaže na bistveno dostopnejšo ceno v primerjavi s primerljivimi Porschejevimi modeli, ki se na Kitajskem gibljejo od približno 129.000 EUR do 189.000 EUR, odvisno od opreme in pogonskega sklopa.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO