SUV-jevski sorodnik limuzinskega modela 6e naj bi svojo prodajno pot v Evropi začel prihodnje leto.
Mazda je za kitajski trg razkrila svoj novi električni SUV EX-60, sorodnika limuzine 6e, ki sta zgrajena na Changanovi platformi Deepal. EX-60, za katerega se pričakuje, da bo na mednarodnih trgih dobil ime CX-6e, ima v primerjavi z Mazdinim prejšnjim električnim modelom MX-30 bolj konvencionalen oblikovalski slog. Slike prikazujejo večji SUV s športno estetiko, ki bi lahko nagovarjal kupce, ki razmišljajo o nakupu Tesle Model Y.






Oblikovno EX-60 tesno sledi lanskoletnemu konceptu Arata, ki ima značilno sprednjo masko, stekla vrat brez okvirja in kupejevski zadnji profil. Čeprav potrditve za evropski trg še ni, se zdi njegov prihod do leta 2026 zelo verjeten glede na razvit evropski trg električnih vozil in Mazdino zavezo, da bo tam še letos predstavila limuzino 6e. Mazdi EX-60 in 6e si sicer platformo Changan delita z modelom Deepal S07, neposrednim tekmecem Modela Y na Kitajskem, ki naj bi kmalu prispel tudi v Evropo.
Tehnične specifikacije modela EX-60 bodo v celoti razkrite ob njegovi premieri na avtomobilskem salonu v Šanghaju. Pričakujemo lahko podobnosti z limuzino 6e za evropski trg, ki ponuja baterije s kapaciteto 68,6 kWh in 80 kWh ter dva elektromotorja s pogonom na zadnji kolesi s 179 kW (244 KM) in 190 kW (258 KM). Pričakovan doseg je okoli 500 kilometrov.
Osnovna platforma podpira največjo zmogljivost polnjenja 200 kW, kar je primerljivo s številnimi evropskimi električnimi vozili. Medtem ko Changan na Kitajskem ponuja možnost podaljševanja dosega za Deepal S07, Mazda te tehnologije ne bo uporabila za CX-6e, saj že ponuja CX-60 kot priključni hibrid. Model CX-6e za zdaj ni predviden za ameriški trg zaradi uvoznih ovir in trenutnih ameriških predpisov o davčnih olajšavah za električna vozila.