To je spet tisto dejansko v kombinaciji z Volvom. Avtomobili, ki bi morali biti že zamenjani. Pri čemer se „dejansko“ lahko tudi prekliče, najpozneje od vloge nazaj za trdno načrtovani izhod iz motorja z notranjim izgorevanjem. Švede zanima, kaj se prodaja, in ne, kaj bi se moralo prodajati.
Če bo to še vedno elektrificirana luksuzna limuzina kljub nedavno predstavljenemu popolnoma električnemu Volvu ES90 … naj bo tako! Vstopite v Volvo S90. Ta zdaj stoji tik ob modelu XC90 Highlander kot še ena okrepljena, skoraj deset let stara elektrificirana paradna različica. Malo razvojnega truda, veliko dobička?








Toda ne upajte, saj je Volvo predstavil limuzino za kitajski trg. Kot so izvedeli naši ameriški kolegi, se lahko razširi tudi na druge azijske trge. Tako sta Evropa in ZDA ostali na hladnem. Če jih ne kupite, jih ne boste več dobili – preprosto!
Na zunaj je seveda skoraj vse ostalo enako. Spredaj je spremenjena maska hladilnika iz modela XC90 z diagonalnimi rešetkami. Thorovo kladivo je še izrazitejše. Tudi zadnje luči izgubijo svojo nekdanjo ukrivljeno obliko črke U in postanejo božje orodje. Poleg tega je S90 dobil preoblikovano masko motorja, nov odbijač z vodoravnimi odprtinami za dovod zraka, minimalno prilagojena krila in izboljšano zvočno izolacijo. Na splošno je paradni konj ostal enak – z nekoliko sodobnejšim videzom.
Tudi tisti, ki pogledajo v notranjost, bodo prepoznali Volvo XC90. S90 je opremljen z najnovejšo generacijo uporabniškega vmesnika Android Automotive. Večji, prosto stoječi 11,2-palčni zaslon na sredini omogoča jasen pregled nad informacijsko-zabavnim sistemom in podatki. Posodobitve programske opreme so na voljo po zraku.






Na voljo bo tudi hibridna različica s štirivaljnim turbo bencinskim motorjem in pogonom na sprednji kolesi. Prvi bo verjetno ostal T8 z 228 kW (310 KM), ki se uporablja tudi v modelu XC90. Modela B5 in B6 sta lahko tudi blagi hibridni različici. Slednji v Nemčiji ni na voljo. Prvi ima moč 184 kW (250 KM).
Varnost in pomočniki so prilagojeni trenutnemu stanju tehnike. Funkcija asistirane vožnje omogoča udobno vožnjo tako na večpasovnih avtocestah kot na enopasovnih cestah. Poleg vzdrževanja določene hitrosti in prilagajanja počasnejšim vozilom lahko vozilo sledi vozilu spredaj in po potrebi samodejno zavira do zaustavitve v prometu z ustavljanjem in speljevanjem.
Razkošna limuzina je opremljena tudi s prilagodljivim vzmetenjem, ki še poveča udobje med vožnjo. Volvo S90 bo na Kitajskem na voljo od letošnjega poletja.