V Peugeotovem srednjem razredu so nastale znane serije modelov, na začetku katerih je bila 4. Spomnite se le na modele 403 (ki ga je proslavil inšpektor Columbo), 404 in 405 – Peugeot 406 pred 30 leti ni imel lahke zapuščine.
Da bi se kupci lažje privadili na nov model, je na obliko modela 406 močno vplival njegov predhodnik, model 405. Model 405 se postopoma umakne iz programa od uvedbe modela 406 na trg septembra 1995. V Združenem kraljestvu se je februarja 1996 začela prodaja modela 406. Vizualno precej neopazen, izstopal je njegov velik emblem leva, ki se je hitro razširil na celotno generacijo modelov „6“.






4,55 metra dolg Peugeot 406 se začne z 1,6-litrskim bencinskim motorjem z 89 KM in stane 31.190 mark. Ni poceni, vendar je bila standardna oprema obsežnejša kot pri nemških limuzinah. Sistem ABS in dvojna zračna blazina sta bila že leta 1996 vključena v serijsko opremo. Drugi motorji so 1,8-litrski s 110 KM, 2,0-litrski s 132 KM in štirivaljni turbo motor s 147 KM. Vrhunski model je 3.0 V6 24V s šestimi valji in 190, pozneje 207 KM. Ljubitelji dizelskih motorjev so sprva lahko izbirali med dvema turbodizloma z 90 oziroma 109 KM. Z letom 1999 je na trg prišel sodobni HDi s tehnologijo common-rail. Njihova moč se giblje med 90 in 133 KM.
Avgusta 2002 je Peugeot 406 HDi postavil svetovni rekord za najdaljšo razdaljo, prevoženo z enim rezervoarjem bencina. Avtomobil je prevozil Avstralijo od Melbourna do Rockhamptona in prevozil skupno 2.348 kilometrov. Nemški ADAC je leta 1996 testiral 1,8-litrski bencinski motor in limuzino opisal kot „elegantno in trdno“. Pohvalili so tudi gladko vzmetenje, medtem ko so kritizirali akustično moteče visoke vrtljaje motorja. 70-litrski rezervoar za gorivo je bil ocenjen kot prednost.






Model 406 je še posebej uspešen v Združenem kraljestvu, zlasti na trgu voznih parkov. V Nemčiji pa se 406 težko kosa z velikimi konkurenti, kot sta Opel Vectra in VW Passat. Kljub temu ima 406 Break veliko prostora za shranjevanje, saj ima do 1.741 litrov prostornine. Verjetno najlepši 406 ne ponuja prav veliko, vendar to ne ublaži navdušenja številnih gledalcev. Tako kot limuzino je tudi 406 Coupé, ki ga je Peugeot predstavil na pariškem avtomobilskem salonu leta 1996, oblikoval italijanski oblikovalski studio Pininfarina, čeprav so ga tam tudi izdelovali. Prvotno zasnovo kupeja je Pininfarina ponudil Fiatu okoli leta 1990, vendar je Fiat zasnovo zavrnil in zasnoval svoj kupe, ki se je pojavil leta 1994. Elegantni 406 je na voljo z 2,0-litrskim štirivaljnim motorjem ali 3,0-litrskim motorjem V6, od sredine leta 2001 pa tudi z 2,2-litrskim dizelskim motorjem HDi. Skupaj je bilo izdelanih 107.633 kupejev.
Kupe ima enako platformo in podvozje kot limuzina in kombilimuzina, vendar je izboljšan za boljše vozne lastnosti. Vsi modeli imajo 16 mm širši kolotek zaradi platišč, ki so posebej prilagojena za kupeje, zadaj pa še dodatnih 36 mm. Višina vozila je znižana za 16 mm. Model V6 je dobil tudi 26-milimetrsko ojačitev vzvodov in 305-milimetrske Brembove štiri-batne čeljusti za sprednje zavore. V notranjosti so armaturna plošča, sredinska konzola in volan enaki kot v limuzini in kombilimuzini. Vsi modeli imajo instrumentno ploščo s petimi zasloni in kromiranimi obročki. Za oblikovanje je odgovoren Paul Bracq, ki je nekoč delal pri Mercedesu in BMW.






Marca 1999 sta bili limuzina in kombilimuzina temeljito prenovljeni. Moč nekaterih motorjev se poveča (npr. 3,0-litrskega V6 s 190 na 207 KM), ponudbi pa je dodan nov 2,2-litrski 16V bencinski motor s 158 KM. Sredi leta 2001 je sledil 2.0 HPi, bencinski motor z neposrednim vbrizgavanjem goriva in 140 KM. Zunanjost obeh karoserijskih različic se odlikuje po agresivneje oblikovanem sprednjem delu. Medtem ko zadnji del kombilimuzine ostaja nedotaknjen, so zadnje luči limuzine pobarvane v isti barvi kot avtomobil. Stranski smerniki so dobili mesto v zgornjem delu sprednjega blatnika. Okrogla kromirana letvica na robu odbijača, ki je bila prej rezervirana le za modele z višjo opremo, je postala serijska.




Notranjost je prav tako spremenjena, da se izboljša udobje in zvočna izolacija. Posodobljena oprema vključuje samodejno digitalno klimatsko napravo za večino modelov, razen osnovne različice, ter večfunkcijski zaslon za opozorilna sporočila, vgrajeni računalnik, radio in zunanjo temperaturo. Novost je tudi samodejno zatemnjeno vzvratno ogledalo. Kupe je bil junija 2001 le rahlo vizualno nadgrajen s prozornimi steklenimi žarometi. Nekaj zmogljivejših motorjev je sledilo s prenovo limuzine in Break, dva sodobnejša dizelska motorja z neposrednim vbrizgom (2.0 HDi s 107 KM in 2.2 HDi s 133 KM) pa sta se pojavila hkrati s prenovo kupeja.
Na polovici leta 2001 je bila izvedena pomembna posodobitev modela 406 z uvedbo avtobusa VAN, ki sta ga razvila PSA in Renault, prepoznavnega po posodobljenih ročicah volanskega droga nove generacije, ki v enem modulu združujejo radio in tempomat. S to posodobitvijo je uveden tudi nov dizelski motor 2.2 HDi 16-ventil s filtrom DPF.


Vrhunski model Executive je opremljen z zvočnim sistemom JBL z desetimi zvočniki, električno nastavljivimi in ogrevanimi usnjenimi sedeži ter funkcijo pomnilnika za električno nastavljive sedeže in ogledala. Do leta 2004, ko ga je zamenjal model 407, je bilo izdelanih 1.667.364 enot modela Peugeot 406.
Model 406 je uspešen tudi na dirkah: Laurent Aïello je leta 1997 s Peugeotom 406 za Peugeot Esso zmagal v nemškem pokalu ADAC Super Touring Car Cup. Peugeot 406 je med letoma 1996 in 2004 nastopal tudi v britanskem prvenstvu potovalnih avtomobilov. Ko govorimo o hitrih 406-ih: V istoimenskem akcijskem filmu iz leta 1998, v katerem Samy Naceri z močno spremenjenim modelom 406 leti skozi Marseille, je ta modelna serija zaslovela kot taksi.