Brabus poveča moč vozila Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+ na 700 KM

Standardnih 585 do 612 KM v Mercedes-Benz AMG E 53 vam ne zadostuje? Potem ima Brabus morda nekaj pravega za vas.

Ne glede na to, ali gre za limuzino ali kombilimuzino, podjetje s sedežem v Bottropu z nadgradnjo zmogljivosti doda še dodatnih 100 KM. Surovi podatki: 515 kW (700 KM), 850 Nm navora – od nič do 100 km/h v 3,6 sekunde – Mercedes-Benz AMG E 53 Hybrid 4Matic+ je elektronsko omejen na 280 km/h.

Vendar je treba najprej spraviti v gibanje 2,3 tone lastne teže. Za to poskrbi dodatna krmilna enota, ki prilagodi elektronsko upravljanje motorja z notranjim izgorevanjem s tehnologijo plug-and-play, vnese posebne zemljevide za vbrizgavanje in vžig ter poveča tlak tlaka. Samo ta ukrep poveča največjo moč 3,0-litrskega šestvaljnega turbo bencinskega motorja s 449 KM v serijski izvedbi na 537 KM pri 6.100 vrtljajih na minuto. Največji navor se poveča za dodatnih 100 Nm, s 560 na 660 Nm.

Preostanek pogona E-53 zagotavlja nespremenjen hibridni pogon, katerega elektromotor zagotavlja dodatnih 120 kW (163 KM) moči in 480 Nm navora. Samo prilagoditev motorja je ocenjena na 9.270 evrov z vgradnjo. Če želite naslednji popoln paket, lahko v vozilo brez težav potopite še polovico vozila AMG E 53. Da bi videz limuzine in kombilimuzine sledil povečani zmogljivosti, se Brabus osredotoča tudi na aerodinamične elemente karoserije iz vidnih ogljikovih vlaken z možnostjo izbire matiranega ali sijajnega zaključka.

Na zahtevo je prilagojeni Brabus E 53 opremljen s tridelnim sprednjim spojlerjem, ki optimizira stabilnost vožnje pri visokih hitrostih. Prilagojene karbonske obrobe stranskih dovodov zraka in rešetke hladilnika so zasnovane tako, da naredijo videz bolj „atletski“. Komplet dopolnjujejo podaljški kril in difuzor s štirimi integriranimi 90-milimetrskimi zaključki izpušnih cevi iz titana/karbona.

Limuzina je lahko opremljena tudi z zadnjim spojlerjem. 21-palčna platišča iz lahke litine dimenzij 9Jx21 spredaj in 10,5Jx21 zadaj v kombinaciji s pnevmatikami 265/35-ZR-21 in 305/30-ZR-21 zagotavljajo veliko oprijema. Da bi AMG E 53 tudi na področju vzmetenja držal korak s konkurenco, so bile razvite po višini nastavljive športne vzmeti, ki omogočajo stalno spuščanje vozila za 15 do 30 milimetrov.

Notranjost krasijo obrobe pragov iz nerjavnega jekla v dveh različnih izvedbah: Ena z belo osvetljenim logotipom Brabus, druga pa v različici, v kateri je napis Brabus osvetljen v 64 različnih barvah, podobno kot standardna ambientalna osvetlitev v notranjosti.

Podloge za pedala so po želji na voljo iz karbona ali aluminija, velur prevleke s črnim robom iz nubuka ter srebrno obarvanimi cevmi in šivi pa naj bi v prostoru za noge in prtljažniku AMG zagotovile „finejši ambient“. Dodatne možnosti po meri so izdelane v lastni delavnici. Brabus obljublja „jamstvo za tuning“ za vse komponente za 3 leta do 100.000 prevoženih kilometrov.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO