Porsche je predstavil model 963 RSP, izjemno cestno različico svojega dirkalnika 963 LMDh, ki so jo zasnovali v spomin na 50. obletnico cestnega modela 917.
Ta edinstveni projekt, ki so ga držali v popolni tajnosti, je bilo zaradi izjemnega razhajanja med zahtevami za dirkalni in cestni avtomobil nemogoče v celoti homologirati za cestno uporabo. Namesto tega se je Porsche odločil ustvariti enkratno vozilo s posebnim dovoljenjem za omejeno cestno uporabo, pri čemer je skrbno ukrotil zver, ki je dovolj primerna za javne ceste, hkrati pa je ohranila svoj dirkaški pedigre.

Model 963 RSP, katerega začetnice „RSP“ pomenijo ime Roger Searle Penske, ki bo njegov lastnik, je bil izdelan na novi šasiji, ki so jo pripravili pri Porsche Motorsport. Za oblikovanje je poskrbel oddelek Porsche Exclusiv Manufaktur pod vodstvom Granta Larsona, sestavljanje pa je potekalo v tajnosti na sedežu podjetja Porsche Cars North America v Atlanti. Medtem, ko je pri dirkalnikih v ospredju zmogljivost, se RSP ponaša z višjo stopnjo odličnosti, saj je karoserija iz ogljikovih vlaken brušena in pobarvana v enako srebrno barvo Martini Silver kot pri cestnem modelu 917 grofa Rossija. Notranjost je oblečena v rjavo alkantaro, ki posnema model 917, in vključuje razkošne dodatke, kot sta usnje na volanu in 3D-izdelano odstranljivo držalo za pijačo.
Pod prefinjeno zunanjostjo je 963 RSP v svojem bistvu še vedno pravi 963. Ima 4,6-litrski motor V8 z dvema turbinama, Boschev hibridni sistem in sedemstopenjski sekvenčni menjalnik XTrac. Največja moč, ki sicer ni uradno navedena, znaša približno 515 kW (700 KM), zanjo pa poskrbita V8 in hibridni sistem. Z motorjem, ki izhaja iz V8 z naravnim polnjenjem v Porscheju 918 Spyder, si deli približno 80 odstotkov sestavnih delov, kar poenostavlja prilagajanje za cestno uporabo, čeprav je bilo umerjanje motorja precejšen izziv. Za bolj gladko vožnjo pri nizkih hitrostih je bila prilagojena tudi uporaba hibridnega sistema.


















Da bi izboljšali vozne lastnosti na cesti, so 963 RSP postavili na Michelinove pnevmatike za dež, ovite okoli 18-palčnih platišč znamke OZ. Vozno višino so nastavili kar se da visoko, blažilniki pa so bili nastavljeni na najmehkejše nastavitve. Opremljen je z osnovnimi elementi, ki so potrebni za vožnjo po cesti, kot so smerniki in hupa. Zagon avtomobila pa je zapleten postopek, ki zahteva prenosni računalnik in pomoč dirkaške ekipe. Po razstavah v Le Mansu in Porschejevem muzeju se bo avtomobil pred končno predajo podjetju Penske odpravil še na festival hitrosti v Goodwoodu in teden avtomobilov v Montereyju. Porsche trenutno ne načrtuje nadaljnjih cestnih vozil modela 963, vendar te možnosti ni povsem izključil, zlasti če se na trgu pojavi priložnost za navdušence s precejšnjim proračunom.