Honda se z “Ultimate Edition” poslavlja od legendarnega Civica Type R: posebna izdaja, omejena na 40 primerkov, napoveduje umik modela s trga v Evropi in je od zdaj naprej na voljo poleg preostalih serijskih modelov.
Vidimo, da klasični “hot hatch” postaja model, ki bo kmalu izginil. Ford je nedavno napovedal konec svojih modelov ST. Vrnimo se k zadnjemu modelu Type R: novi posebni model praznuje 28-letno zgodovino zmogljivega kompaktnega športnega avtomobila in je v značilni barvi Championship White z rdečimi nalepkami na pokrovu motorja in na straneh vozila.

Poleg tega Honda dodaja črno lakirano streho in karbonske detajle po celotnem avtomobilu, med drugim zadnji spojler in pragove. Moč ostaja nespremenjena, 329 KM iz 2,0-litrskega VTEC-turbo motorja. Honda še ni podala izjave o ceni poslovnega modela. Trenutno stane navaden Civic Type R v Nemčiji 58.900 evrov.
V notranjosti se tema karbona nadaljuje na sredinski konzoli. Oblačila vrat, držala za pijačo, sredinska konzola, prostor za noge in območje pod sedeži so posebej poudarjeni z dodatno osvetlitvijo. Ob odpiranju prednjih vrat se na tla projicira logotip Type R. Kot posebno pozornost bodo kupci prejeli edinstveno darilno škatlo z oštevilčenim emblemom od 1 do 40, ključavnico iz ogljikovih vlaken ter posebne talne preproge in pokrivalo za vozilo – nepogrešljiv dodatek za vse ljubitelje modela Type R, preden se prodaja v Evropi konča leta 2026.

„Civic Type R je prava Honda ikona v Evropi,“ pravi Hannah Swift, vodja evropskega oddelka za strategijo in proizvodnjo pri Honda Motor Europe. „S to posebno izdajo želimo modelu pripraviti najboljši možni sloves. Industrija se spreminja in naša paleta modelov se mora razvijati v skladu z evropsko zakonodajo. Type R je bil vedno vrhunski izraz naše strasti do užitka v vožnji in veseli se, da bomo v prihodnjih tednih in mesecih skupaj z njegovimi oboževalci proslavili njegovo zapuščino.“
Civic Type R je prvič pritegnil pozornost v Japonski leta 1997 s šesto generacijo Civica. Od takrat si je s poudarkom na visoki zmogljivosti in dirkaškem značaju skozi pet generacij in številne posebne izdaje pridobil lastno skupino oboževalcev po vsem svetu.




Civic Type R je svoje dinamične zmogljivosti več kot tri desetletja neprestano dokazoval in na različnih dirkališčih po vsem svetu postavljal nove standarde za pogon na sprednja kolesa – še posebej na severni progi dirkališča Nürburgring. Podobne dosežke je dosegel tudi na drugih dirkališčih, na primer v Magny Cours (Francija), Spa-Francorchamps (Belgija), na Hungaroringu (Madžarska), v Estorilu (Portugalska), Suzuki (Japonska), Silverstonu (Velika Britanija) in na Mount Panorama Bathurst (Avstralija).
Med dirkaške uspehe Civica Type R spadajo tudi World Touring Car Championship (WTCC) in World Touring Car Cup (WTCR) ter različne regionalne dirkaške serije – tekmovanja s serijskimi vozili s pogonom na sprednja kolesa, kjer je bil priljubljena izbira in je voznikom in ekipam prinesel številne naslove.